A marketingesek felkészülnek: képkeresőre optimalizált hirdetési lehetőséget tesztel a Google

A marketingesek felkészülnek: képkeresőre optimalizált hirdetési lehetőséget tesztel a Google
Egy nemrégiben készült felmérés szerint az amerikai vásárlók új termékek vagy márkák után kutatva első körben általában a képek alapján próbálnak információkat szerezni az adott áruról vagy cégről.

Az első benyomás fontos, és a vásárlók fele leginkább az itt talált képek alapján próbál dönteni arról, hogy érdekli-e a termék és egyre inkább specifikusan a képeket keresik a Googlenél, egyre gyakrabban használva a cég képkereső szolgáltatását, a Google Imagest - írja a kosarertek.hu.

Ezt az igényt felismerve a keresőóriás, márciusban indította útjára teszt jelleggel a kifejezetten képkeresőre optimalizált hirdetési lehetőségét. Az online kereskedők és gyártók immár a Google Images találati oldalán is megjelenthetnek, közvetlenül a landing pagere mutató hirdetésekkel, amelyek révén a felhasználók közvetlenül is megismerkedhetnek az egyes cégek termékportfóliójával.

A jelenleg szűk körben tesztelt Google Images reklámok tehát elsősorban a vizuális inspirációért felkereső felhasználókat célozzák meg, és csak néhány kiválasztott partner számára, előre meghatározott keresési találati oldalon jelennek csak meg.

A kép találatokon keresztüli megvásárolható termékek egyelőre még csak olyan stringekre keresve eredményezhetnek találatokat, mint a “home office ideas”, “shower tile designs”, vagy “abstract art”. A teljes cikk itt érhető el.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!



Címkék: Marketing, google