
A Venture Beat szerzője a mobilos e-mail olvasási szokásainkat vizsgálja. A legfrisebb US Consumer Device Preference Report (Q4, 2013) szerint az emberek a beérkező elektronikus leveleik mintegy 65 százalékát már mobilon olvassák. A tendencia elképesztően gyorsan növekszik, mivel a Q3-ban még csak 61 százalékot mutatott ez az érték.
Az üzenetek 16 százalékát már tableten olvassák a felhasználók, tehát a többség az okostelefonját használja a levelei olvasásához.
A felhasználók közül az iPhone hazsnálók 38 százaléka szentel 15 másodpercet. vagy kicsit többet egy levélnek, az Androidosoknak pedig a 35 százaléka. a felmérést végző Movable Ink társalapító és CEO Vivek Sharma szerint, 2014-ben a marketingeseknek mégjobban oda kell figyelni ezekre a változásokra, üzeneteiknek mobil kompatibilissé kell tenniük, hiszen felhasználók főként ezen eszközeiken intézik majd a levelezésüket.
A mobile first gondolkodás egyre fontosabbá válik a cégeknek, marketing és PR ügynökégeknek, hiszen a megváltozott felhasználói szokások ismeretében lassan eldobhatók a korábbi sablonok, működési modellek.
Egy tavaly augusztusi IBM White Paper szerint, ha a felhasználók elkezdik ilyen ütemben a mobil eszközeiket levelezésre használni, a marketingesek, bárhol, bármikor elérhetik ügyfeleiket. Úgy tűnik az sms marketing ideje lejárt, ideje átállni az okosmobil stratégiára.
![]() |
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!