A videók szereplői hétköznapi emberek, akik bizarr mutatványokkal vagy épp nagy ügyességgel oldanak meg nehéz helyzeteket. A „Like a Bosch” kampány néhány betűt megváltoztatva ad új értelmet az internetes jelenségnek.
A Magyarországon most induló kampány fő üzenete az, hogy a fenntartható termékek használatával még többet tehetünk a klímavédelemért.
A nemzetközi reklámfilmek szövegét minden ország maga készíti el egy-egy ismert, helyi zenész közreműködésével. A Bosch a magyar szöveg megzenésítésére Csorba Lócit, a Lóci játszik zenekar frontemberét kérte fel.
A fenntarthatóság üzenete nemcsak a termékek szintjén jelenik meg a vállalatnál, hiszen a Bosch stratégiai célkitűzései közé emelte a bolygó védelmét. A vállalat úttörő szerepet vállal a klímavédelem területén, 2020-ban világszerte több mint 400 telephelye vált karbonsemlegessé. Ezzel a Bosch lett az első olyan globális iparvállalat, amely nem hagy szén-dioxid lábnyomot saját energiaelőállítása során - írják.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!