A fenntarthatóságot népszerűsíti a Bosch új kampánya

A fenntarthatóságot népszerűsíti a Bosch új kampánya
A Bosch 2019-ben indított pr-kampánya a „Like a Boss” internetjelenségre épít, amely a világhálón vírusvideók és mémek formájában terjedve kattintások százmillióival büszkélkedhet.

A videók szereplői hétköznapi emberek, akik bizarr mutatványokkal vagy épp nagy ügyességgel oldanak meg nehéz helyzeteket. A „Like a Bosch” kampány néhány betűt megváltoztatva ad új értelmet az internetes jelenségnek.

A Magyarországon most induló kampány fő üzenete az, hogy a fenntartható termékek használatával még többet tehetünk a klímavédelemért.

A nemzetközi reklámfilmek szövegét minden ország maga készíti el egy-egy ismert, helyi zenész közreműködésével. A Bosch a magyar szöveg megzenésítésére Csorba Lócit, a Lóci játszik zenekar frontemberét kérte fel.

A fenntarthatóság üzenete nemcsak a termékek szintjén jelenik meg a vállalatnál, hiszen a Bosch stratégiai célkitűzései közé emelte a bolygó védelmét. A vállalat úttörő szerepet vállal a klímavédelem területén, 2020-ban világszerte több mint 400 telephelye vált karbonsemlegessé. Ezzel a Bosch lett az első olyan globális iparvállalat, amely nem hagy szén-dioxid lábnyomot saját energiaelőállítása során - írják.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!



Címkék: kampány, Bosch