A feat. nyerte az Ilcsi lead ügynökségi tenderét

A feat. nyerte az Ilcsi lead ügynökségi tenderét
A feat. nyerte az Ilcsi lead agency tenderét - az ügynökség feladata 2022. nyarától a magyar natúrkozmetikai brand új kreatív-kommunikációs platformjának kialakítása és hosszútávú működtetése, valamint teljes arculati megújítása lesz.

Az Ilcsi több mint 6 évtizedes történelemre tekint vissza a hazai szépségápolási piacon - a márka neve ezalatt összefonódott a professzionális bőrápolással, amihez 1958 óta a természetből érkező összetevők által nyújt személyre szabott megoldást. Az Ilcsi sikerében a generációkon átívelő családi hozzáállás mellett nagy szerepet játszott az a tudatosan felépített kozmetikusi hálózat is, ami által termékeit “szakértői kezeken keresztül” juthathatta el célcsoportjához.

Magyarország mellett mára több mint 40 országban elérhetőek az Ilcsi termékek, amelyeket a folyamatos innovációk által fejlesztenek a legmodernebb igényekhez.

Az Ilcsi stratégiai törekvése, hogy 2022-től kozmetikusi hálózata fenntartása mellett tudatosan nyisson a B2C piacra is, és hogy ott friss és megragadó, mégis önazonos kommunikációval érje el célcsoportját - ehhez hirdette meg 4 szereplő meghívásával vezető kreatív ügynökségi tenderét, aminek nyertese a feat. lett.

Az Ilcsi számára kiemelten fontos szempont, hogy olyan partnerrel dolgozhasson együtt, aki tud azonosulni családi hozzáállásunkkal, aki amellett, hogy segít minket a vágyott eladási számok elérésben, igazi értéket teremt, élményt ad nekünk és a vásárlóinknak is. Aki által még elégedettebbek lesznek azok, akik találkoznak a márkával, használják a termékeinket és igénybe veszik szolgáltatásainkat. Úgy érzem, hogy a feat. személyében ezt az elhivatott partnert megtaláltuk - mondta el Tumó Nóra, az Ilcsi marketingvezetője.

Nagy boldogság számunkra, hogy egy ilyen kultikus magyar sikermárka megújításán dolgozhatunk, és segíthetjük abban, hogy elérje kitűzött céljait a hazai és nemzetközi szépségápolási piacon. Tisztában vagyunk vele, hogy ez mindkét fél számára izgalmas kihívás lesz. De működik a kémia, így biztosan élvezni fogjuk a közös munkát - mesélte Persely Tomi, a feat. kreatívigazgatója.

 

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!