Az elemzést most is a Neticle készítette és a legizgalmasabb megállapításuk az volt, hogy “a crossmedia fogalmának értelmezése kapcsán egyértelműbb válaszok érkeztek a szakértőktől, mint az influencer fogalmának körüljárásakor, azonban itt egyértelműbbek voltak a különböző szakterületek értelmezései közötti különbségek.
A válaszok alapján definíciójavaslatként fogalmazható meg, hogy crossmedia kampánynak tekinthető minden olyan kampány, melynél több médiafelület együttes használata összeegyeztetve, a fogyasztóra, felhasználóra szabva történik. A kampánynak stratégiai szinten azonosnak kell lennie a szakértők szerint, azonban az üzenet és kreatív szintjén bizonyos összhangon felül nem kell vagy nem szabad egyeznie.
Hatásmérésnél a válaszadók több, mint fele szerint a kampány hatásosságát szükséges mérni – a mérést a médiatulajdonosok, hirdetők az ügynökségek feladatának tartják, míg az ügynökségi válaszadók jelentős része szerint ez megosztott feladat kell, hogy legyen.”
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!