A Well lett a Westend kommunikációs ügynöksége

A Well lett a Westend kommunikációs ügynöksége
A Gránit Pólus Csoporthoz tartozó Westend 1999-ben nyitotta meg kapuit a vásárlóközönség előtt.

A főváros központi helyén található bevásárlóközpont – 200 000 m²-en több mint 400 üzlettel és közel 50 vendéglátóipari egységgel – város a városban, ahol szinte mindent egy helyen el lehet intézni a vásárlástól az étkezésen át a szórakozásig. Közösségeket teremt, élményt ad, szemléletet formál, hogy egy élhető főváros központi eleme legyen. Kutatásokon alapuló fejlesztéseivel élharcosa kíván lenni mindannak, amit egy korszerű üzletközponttól elvárnak a vásárlók a kínálat és a szolgáltatások sokszínűségétől kezdve a fenntarthatóságig.

Augusztustól ezen törekvésekhez kapcsolódó PR aktivitásokban és a róluk szóló híradással segíti a Westendet a Well.

„Nap mint nap sokezren fordulnak meg a falaink között, köztük rengeteg fiatal, így az üzleti tevékenység mellett a társadalomformáló hatásunkat sem hagyhatjuk figyelmen kívül. Hatni tudunk az emberekre, és ezzel mi felelősen szeretnénk is élni. Örülünk, hogy a Wellben nemcsak szakmai partnerünket találtuk meg, hanem azokat a munkatársakat is, akik éppúgy elkötelezettek és lelkesek e pozitív értékek közvetítésében, mint mi” – mondta Pőcze Judit, a Westend marketingigazgatója.

„Nemcsak arra vagyunk büszkék, hogy a főváros egyik legrégebbi és legikonikusabb bevásárlóközpontja minket választott kommunikációs partnerének, hanem arra is, hogy jövőbe mutató kezdeményezéseikben aktívan részt vehetünk és segíthetjük ezt a munkát. Amilyen gazdag és színes hely a Westend, épp olyan sokoldalú lesz az együttműködésünk is” – tette hozzá Bede Márta, a Well ügyvezető igazgatója.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!



Címkék: Westend, Well