A Twincomot több releváns ügynökség közül választotta ki a ZTE; indoklásuk szerint innovatív, személyre szabott kommunikációs stratégiájuk hatékonyan ösztönzi a brand iránti elköteleződést és erősíti a márkajelenlétet. Az ügynökség technológiai tapasztalatai kulcsszerepet játszottak a ZTE döntésében; a partnerség révén a ZTE tovább kívánja erősíteni pozícióját Magyarországon.
A megállapodás részeként a Twincom feladata lesz többek között a vállalat digitális és közösségi média stratégiájának kidolgozása és megvalósítása, integrált social kampányok menedzselése, valamint a sajtó- és influencer kapcsolatok kezelése.
„Nagy örömmel vetjük be szakértelmünket a ZTE számára, hogy támogassuk a márkát ebben az izgalmas iparágban.” - mondta Ruskó Rita, a Twincom PR ügynökség vezetője.
Kocsis László, a ZTE Terminal Sales Managere is hangsúlyozta: „Ez a partnerség erősíti piaci jelenlétünket, mind a 4G-s és 5G-s routerek piacán, mind pedig a mobiltelefonok, a tabletek és az okoseszközök bővülő portfóliója mentén.”
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!