Kampánycél és stratégia:
A fiatalok már sokszor bizonyították, hogy együtt meglepő dolgokra képesek. Korábban szerveztek már minifesztivált, kraftoltak ki saját, személyre szabott díjcsomagot, sőt egy egész KraftLab megnyitót is. Ennek szeretnénk újabb teret nyitni a kampánnyal és a TikTok csatornánkkal. Emellett fontos, hogy a Telekom márka ezen az új platformon is hitelesen szólítsa meg a célcsoportot, aktiválja őket, és lehetőséget adjon nekik arra, hogy megmutathassák a kreativitásukat és az ötleteiket.
A kampány/reklám fő üzenete:
Csatlakozz hozzánk, legyél te a Telekom márka TikTokkere, mi pedig eszközökkel és szakmai tudással segítjük a munkádat. Formáljuk együtt a Telekom TikTok csatornáját!
Kreatív koncepció:
A Telekom TikTok csatornájára az indulástól kezdve a cég gyakornokai készítik a tartalmakat, hiszen ők az a korosztály, akik igazán sajátjuknak érzik platformot. Most azonban egy új szakaszhoz érkeztünk, amikor egyedülálló módon szeretnénk külső tartalomgyártókat is bevonni, mivel hiszünk benne, hogyha több fiatal összefog, nagyobb dolgokra képesek. Itt nem az számít, hogy egy ember hány követővel rendelkezik, csak a kreativitáson és az ötleteken múlik, hogy ki lesz a Telekom márka TikTokkere.
Egy egyedülálló alkotóközösséget szeretnénk létrehozni, ahol a TikTokkerek folyamatosan, aktívan részt vesznek a tartalmak előállításában, hatással lehetnek a márka megjelenésére. Annak érdekében, hogy a legjobb kontentek születhessenek a tartalomgyártók munkaeszköznek egy iPhone 13 készüléket kapnak valamint a Telekom szakmai képzésekkel is segíti a munkájukat.
Ennek első lépésként három különböző karaktert keresünk a tartalomgyártó csapatba, akik más-más módon teszik színesebbé az általuk készített videókat. A ‘művészlélek’ a kifejezésmódjával, a ‘kreatív arc’ a sokszor szokatlan, out of box gondolkodásmódjával, a ‘nagy dumás’ pedig azzal, hogy mindent szavakba tud önteni.
A karakterek toborzásába a kategóriákhoz illeszkedő, a márkával már korábban is együttműködő kreátorokat is bevontunk a kampányba. LadySzomjas (művészlélek), Molnár Janka Sára (kreatív) és Miskovits Marci (nagy dumás) osztották ki a feladatokat, amikre videós megoldásokat várunk a TikTokkerektől. Emellett az influencerek a saját csatornáikon is népszerűsítik a felhívást és bevonják a követőiket.
Kreatív anyagok:
Telekom csatornáján:
Miskovits Marci:
https://www.tiktok.com/@telekom_hun/video/7043817588995951878
Lady Szomjas:
https://www.tiktok.com/@telekom_hun/video/7044061781022493957
Molnár Janka Sára:
https://www.tiktok.com/@telekom_hun/video/7044064156101774597
Influencer tartalmak:
Miskovits Marci:
https://www.tiktok.com/@miskovitsmarci/video/7047115113089879301
Lady Szomjas:
https://www.tiktok.com/@ladyszomjas/video/7047417405026372869
Molnár Janka Sára:
https://www.tiktok.com/@csak_azert_is/video/7047203659792289029
Alkotók listája
Megbízói oldal: Magyar Telekom
Márkakommunikációs igazgató: Szabó Béla Attila
Szegmenskommunikációs-vezető: Barna Péter
Kampány lead: Horváth Flóra
Social Media Expert: Czabányi Enikő
Media Expert: Sebesta Dóra
Ügynökségek
Reklámügynökség: Mito
Kreatív: Jávor Bence, Csuhai István, Bagladi Gábor, Kanics Kriszti
Art director: Dobrik Georgina
Stratégia: Dinh Dorottya
Social média: Hadacs Bálint, Ormoshegyi Nóra, Dinh Zámi
Account: Feke Niki, Jungvirt Tomi
Médiaügynökség: Wavemaker
Media Planner: Bácsalmásy Dalma
Digital Lead: Molnár Henriett
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!