A TERRITORY Influence ügynökség Aranyérmet nyert a Saniss Global Award eseményen

A TERRITORY Influence ügynökség Aranyérmet nyert a Saniss Global Award eseményen
A díjat a „Legjobb közösségi média kampány” kategóriában az Aboca márka kampányáért nyerte el.

A kampány fő célja az volt, hogy növelje a Sedivitax Advanced termék ismertségét és értékesítését, ami egy természetes összetevőkből álló készítmény, amely

segíti az elalvást és biztosítja a minőségi és pihentető alvást. A kampányban 700 nano influenszert és 13 szakmai tartalomgyártót vontak be a spanyol piacra, akiknek feladata volt hiteles tapasztalatokat megosztani a termékről.

Az influenszerek, akik részt vettek a kampányban, több mint 1600 tartalmat hoztak létre, amelyeket különböző közösségi média platformokon, mint például a YouTube,

a Facebook és a Twitch, tettek közzé, elérve 7 millió embert.

A Saniss Global Award egy rangos esemény, ahol az innovatív és hatékony marketingkampányokat ismerik el.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!