A Samsung uralja a világ talán legértékesebb kültéri reklámfelületét

A Samsung uralja a világ talán legértékesebb kültéri reklámfelületét
A New York-i Times Square-en létesített, több mint 1000 négyzetméteres LED-kijelzős installáció egyedülálló. A Samsung is elég büszke rá.

A Samsung hatalmas, ultramodern LED-kijelzőkből álló installációt mutatott be a One Times Square épületén New Yorkban, írta a 24.hu. A Samsung legújabb technológiájával készült, különleges vizuális élményt biztosító kijelzők együtt több mint 1081 négyzetméteres felületet jelentenek.

A One Times Square épületére került új Samsung-kijelzők a térre néző homlokzat egészét lefedik és a világ legértékesebb reklámfelületei között tartják őket számon. A képernyők, központi elhelyezkedésük mellett full motion videólejátszási, élő stream és interaktív megjelenítési funkciókkal is rendelkeznek.

A jégesőnek is ellenáll

A három hónapos átalakítási folyamatról egy bemutató time-lapse videó is készült. A videón jól látható a kijelzők vizuális hatása és tartóssága, amelynek köszönhetően napról-napra képesek ellenállni a szélsőséges időjárási viszonyoknak is.

Az ingatlanbefektetéssel- és fejlesztéssel foglalkozó vállalat, a Jamestown tulajdonosa és kezelője a One Times Square-nek, a New York-i Times Square központjában álló 25 emeletes épületnek. A világszerte ismert épület ad otthont évről-évre a város szilveszteri visszaszámlálásának, az újévi ünnepségeken játszott szerepe pedig a világ minden táján ismertté tette.

Hazai pálya

A Samsung Electronics America egyik leányvállalata, a PRISMVIEW koordinálta a projekt tervezését, logisztikai ellátását, és felelt a gyártásért, valamint a telepítésért. A Samsung a tavalyi évben szintén bemutatott egy szabadtéri LED signage installációt a Two Times Square épületén, amely a téren a most befejezett projekttel szemben található.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!