A Republic Group fejest ugorhat a csokiba

A Republic Group fejest ugorhat a csokiba
A Merci három tavaszi kampányáért – Valentin, nőnap, anyák napja – felelnek.

A Storckhoz tartozó csokoládémárka a tavalyi év végén hirdetett többkörös tendert a tavaszi Valentin- és nőnapi, valamint Anyák napi promóciókra. Ezt a Republic Group nyerte meg az „Amennyire sokféle a szeretet, annyira sokszínű a merci” koncepciójával. A cél az volt, hogy az említett alkalmakhoz kapcsolódó aktivitások során átadott üzenet támogassa a márka pozicionálását – írja az ügynökség sajtóközleménye.

A fenti alkalmak idején kipróbálható, online borítótervezőt népszerűsítő időszakos kampányokat, ezekhez kreatív koncepciót és egyéb kreatív eszközöket tervez a Republic a megbízás részeként. Többek között instore megjelenéseket (wobbler, plakát, matrica, borítók), online felületekre animációs szpotokat, bannereket, eDM-eket és a hoszteszpromóciók kreatív anyagait.

(Kreatív)

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!



Címkék: Republic Group