
Az új funkciók közé tartozik:
● Helyi keresés. A felhasználók az alkalmazáson belül a vállalkozás nevét vagy egy kategóriát keresve találhatják meg az üzleti profilokat. A keresési eredmények a felhasználó tartózkodási helyéhez igazodnak, és kizárólag az adott országban működő vállalkozásokat jelenítik meg. A helyi keresés funkcióval az eredmények egy meghatározott területre szűkülnek, így elősegítve, hogy a felhasználók könnyedén megtalálják a Viberen jelen lévő helyi vállalkozásokat.
● Üzleti hívások. A vállalkozások mostantól lehetővé tehetik, hogy az ügyfelek közvetlenül az alkalmazáson keresztül hívják őket, még akkor is, ha az ügyfél nem rendelkezik a vállalkozás tulajdonosának telefonszámával. Az üzleti hívások funkció segítségével a fogyasztók hang- és videóhívásokat kezdeményezhetnek egy üzleti fiókon keresztül, miközben a magánélet védelme érdekében csak a vállalkozás neve és logója jelenik meg – soha nem a tulajdonos személyes telefonszáma. Ez az új lehetőség egy biztonságos kommunikációs csatornát biztosít az ügyfelek és a vállalkozások között.
Ezek a funkciók a Rakuten Viber 2024-ben bevezetett, Magyarországon működő kis helyi vállalkozások számára létrehozott üzleti fiókjaira épülnek.
„Ezek az új funkciók lehetővé teszik a magyar felhasználók számára, hogy gyorsabban megtalálják a számukra releváns vállalkozásokat, és zökkenőmentesen kapcsolódjanak is hozzájuk” – mondta Ritesh Shah, a Rakuten Viber fintech ügyvezető igazgatója és üzleti megoldásokért felelős alelnöke. „Ezek részei annak a küldetésünknek, hogy egy szuperapplikációvá váljunk mind a felhasználók, mind a vállalkozások számára. Ezekkel a bővítésekkel erősítjük a Rakuten Viber platformját, és elősegítjük, hogy a vásárlók könnyedén találkozhassanak a kis helyi szolgáltatókkal.”
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!