A Próbakővel épít márkát itthon az EUROWAG

A Próbakővel épít márkát itthon az EUROWAG
A közép-kelet-európai regionális együttműködés középpontjában a vállalat kommunikációs stratégiája, a márkaépítés és a sajtókapcsolatok kialakítása áll.

Az EUROWAG célja, hogy egyszerűbbé tegye a kereskedelmi célú közúti fuvarozók életét és üzleti igényeikre megfizethető megoldásokat kínáljon. Legyen szó üzemanyagról, autópályadíj-fizetésről, adó-visszatérítésről, flottakezelésről, pénzügyi szolgáltatásokról vagy egyszerű tanácsadásról – jelenlegi ügyfélkörük 350 000 járművét segítik szerte Ázsiában, Európában és a Közel-Keleten - írják.

A Próbakőnek jelenleg is van ügyfele a kereskedelmi szállítmányozás területéről (Palletways). „Izgalmas lesz részt venni egy hat országra kiterjedő közös munkában úgy, hogy közben a hazai sajátosságok és piaci helyzet figyelembevételével mi alakíthatjuk a munkát. Örülök, hogy a Próbakő mobilitási, médiakapcsolati és digitális kommunikációs tapasztalatait újabb területeken kamatoztathatjuk” – mondta R. Nagy András, a Próbakő Kommunikáció ügyvezetője, a Worldcom PR Group EMEA régió igazgatósági tagja.

A Próbakő sajtókapcsolati munkára, a közösségi médiához kapcsolódó feladatokra, digitális kommunikációra és stakeholder relations tevékenységre kapott megbízást.

Fotó: EUROWAG

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!



Címkék: próbakő, EUROWAG