A Person nem csak arculatán változtatott

A Person nem csak arculatán változtatott
A fennállásának tizedik évfordulóját tavaly ünneplő Person megújult márkával és arculattal folytatja egy teljes cégstruktúra-átalakítás után. Portfólióját is bővítette a cég: pr-ügynökségből integrált kommunikációs ügynökséggé alakult.

A sajtóanyag szerint a 2007-ben alapított Person egykor kizárólag pr-rel és social mediával foglalkozott, mostantól viszont integrált megoldásokat nyújt a stratégiai tervezéstől egészen a kivitelezés utolsó lépéséiig.

Fennállásának tavalyi jubileuma alkalmából a cég struktúráját és portfólióját egyaránt megváltoztatta: Sziget Ágnes vezetésével dedikált csapat foglalkozik a stratégiai tervezéssel és munkáltatói márkaépítéssel, míg a kreatív koncepciók, a pr- és online megoldások, valamint a rendezvények koordinációjáért Antik Dalma, az ügynökség operatív vezetője felel.

Az elmúlt egy évben a közlemény szerint számos új nagy márkától kaptak megbízásokat, köztük van a Budapest Airport, a Porsche Hungária és a Telekom is. Az új megrendelők mellett hosszabb ideje dolgozik a Personnal többek között a Coca-Cola HBC, a Generali, a HB Reavis, a Bátor Tábor és a 3M is – írják.

Hampuk Richárd, a Person Group vezetője így fogalmazott: „Azon dolgozunk, hogy a Person a legjobb ügynökség legyen a piacon, és ezt segíti, hogy az új szerkezetünknek köszönhetően szakembereink tényleges együttműködést tudnak létrehozni, nem csak egy-egy részfeladatra reagálnak. Ezzel valódi terhet veszünk le partnereink válláról.”

A megújult Person márka pillérei megtalálhatók az ügynökség megújult weboldalán.

(Forrás: Kreatív)

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!



Címkék: Person, PR