
A Magyar Reklámszövetség a kommunikációs iparág más szakmai szervezeteivel együtt a reklámadó koncepciójának felmerülése óta egységesen fejezte ki tiltakozását a különadóval szemben Az elmúlt időszak is bizonyította, hogy a reklámadó nemcsak az iparágra, hanem a teljes magyar gazdaságra káros hatással bírt, amelyet az MRSZ reklámgazdasági hatástanulmánya alátámasztott.
Ezzel együtt bízunk benne, hogy a felfüggesztés végeztével ez a különadó végérvényesen kivezetésre kerül.
Magyar Reklámszövetség
Direkt- és Interaktív Marketing Szövetség
IAB Hungary
Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete
Magyar Lapkiadók Egyesülete
MRSZ OOH Tagozat
Magyar Marketing Szövetség
Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!