A MITTE az együttműködés részeként elsősorban kreatív, content- és influencer marketing, valamint stratégiai tanácsadó feladatokat lát el - írja az ügynökség közleményében, amit a kreativ.hu idézett. A közös munka célja a Greenpeace Magyarország tevékenységének szélesebb körhöz való eljuttatása a közlemény szerint.
„Olyan ügynökséget kerestünk, amelyik mind stratégiai kommunikáció, mind kreatív oldalról erős támogatást tud nyújtani nekünk, és azonosulni tud az idén 15 éves Greenpeace Magyarország tevékenységeivel” - nyilatkozta Hunyadi Réka, a Greenpeace Magyarország kommunikációs vezetője.
„Amellett, hogy személyes küldetésünknek is tekintjük, hogy felhívjuk a lakosság figyelmét az őket érintő környezetvédelmi problémákra és zöld megoldásokra, megtisztelő számunkra, hogy egy 15 éves hazai múlttal, erős nemzetközi szakmai háttérrel rendelkező szervezet választott minket kommunikációs partnerének” – közölte el Batta Barnabás, a Mitte Communications ügyvezetője és stratégiai igazgatója.
A pályázat meghívásos volt, a többi meghívottról nem közöltek információt. A Greenpeace Magyarország fejlesztési és hirdetésmenedzsmenti feladatait továbbra is a Doppio Creative látja el.
Követsd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!