A MITTE a Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatalának kommunikációs ügynöksége

A MITTE a Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatalának kommunikációs ügynöksége
Ügynökségi partneri kapcsolatot létesített a MITTE Communications a Budapest Design Week fesztivált is finanszírozó Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatalával (SZTNH) és két szervezetével, a rendezvény lebonyolításában résztvevő Magyar Formatervezési Tanáccsal (MFT), illetve a Hamisítás Elleni Nemzeti Testülettel (HENT).

A Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatala, a Magyar Formatervezési Tanács és a Hamisítás Elleni Nemzeti Testület kommunikációs feladatait is a Mitte látja el. A Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatala idén ünnepli fennállásának 125. évfordulóját. Hatáskörébe tartozik a szerzői jog, az oltalmazás, a védjegy bejelentés, a K+F minősítési eljárások és a szellemi tulajdon védelmével kapcsolatos tájékoztatás is. A közös munka során a Mitte Communications feladatai közé tartozik a kommunikációs tevékenységek megtervezése, tanácsadás, média monitoring, a közösségi oldalak és a hirdetések kezelése, tartalomgyártás és sajtókommunikáció.

Hasonló feladatokat lát el az ügynökség a Magyar Formatervezési Tanács és a Hamisítás Elleni Nemzeti Testület esetében is. Az MFT legfontosabb feladatai közé tartozik a magyar designkultúra és a kreatív ipar támogatása. Az MFT osztja ki minden évben a Magyar Formatervezési és Design Management díjakat kiemelt rendezvényük, a Budapest Design Week keretében, ezen kívül évről évre a tanács gondozásában jelenik meg a Start Up Guide, a kreatívipari kis- és mikrovállalkozások igényeire szabott útmutató is. Ezen kívül minden évben meghirdetik a Moholy-Nagy László Formatervezési Ösztöndíjat is.

A Hamisítás Elleni Nemzeti Testület már 2008 óta küzd a hamisítók ellen. Legfontosabb feladataik közé tartozik a tudatosságnövelés, edukáció és felvilágosító kampányok szervezése. Ezeknek a kommunikációját is segíti a Mitte Communications.

Idén 18. alkalommal rendezték meg a Budapest Design Weeket október 8. és 17. között. A rendezvénysorozat központi témája a New Standards. Budapest mellett Szombathelyen, Sopronban, Pécsett és Debrecenben, mintegy 150 programmal – kiállításokkal, szakmai rendezvényekkel, városi sétákkal, kézműves workshopokkal, nyitott stúdiókkal – várták az érdeklődőket. A Mitte kiemelten fontosnak tartja a hazai kreatívipar támogatását - az ügynökség már több, mint 10 éve dolgozik ezen a területen, s ezúttal is szerepet vállaltak a Budapest Design Week sajtókommunikációjában, a közösségi oldalak és online felületek kezelésében, a tartalomgyártásban és a hirdetéskezelés lebonyolításának támogatásában.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!