A Saint-Gobain csoport hazánkban 1991 óta képviselteti magát, jelenleg Saint-Gobain Hungary Kft. név alatt. A multinacionális vállalat jelenleg több mint 300 főt foglalkoztat Magyarországon, 8 márkával és 2 termelő üzemmel az építőipari megoldások és rendszerek teljes választékát kínálja.
A social media kommunikáció megújítására, valamint a felületek kezelésére és tartalomgyártásra kiírt meghívásos tenderen a nyertest többkörös, hosszú kiválasztási folyamat végén választották ki.
Az együttműködés keretében a Hello Agency kezeli a Saint-Gobain Hungary Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok, YouTube és Pinterest oldalait, amelyekre egy, a megbízóval közösen kialakított, átfogó social media stratégia mentén készítik a tartalmakat.
A közös munka célja, hogy az építőipari vállalat az új stratégia mentén további közösségi csatornák bevonásával és a legújabb trendek mentén tovább növelje márkaismertségét a hazai piacon, és így jobban megismertesse megoldásait a magyar piac szereplőivel, és hatékonyabban kommunikáljon a jelenlegi és jövőbeli ügyfeleikkel.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!