„Izgalmas szakmai kihívás számunkra, hogy egy olyan nemzetközi márka rendezvényeinek hazai megvalósulását támogathatjuk, mint a Nespresso” – nyilatkozta Gellért Bence, a Hello Agency Account Group Head-je. „Célunk, hogy kreatív megoldásainkkal még eredményesebbé tegyük a Nespresso aktivitásait, és tovább erősítsük a márka pozícióját."
Az együttműködés keretében az ügynökség külső és belső rendezvények, sajtó- és influenszeresemények teljes körű szervezésével és a limitált kiadású kollekciók bemutatását támogató aktivitások gyakorlati megvalósításával támogatja a Nespresso-t.
„A Nespresso-nál azon dolgozunk, hogy a kávérajongóknak az otthonuk kényelméből, egyetlen gombnyomással elérhető innovatív, fenntartható kávéélményt kínálhassunk, miközben a mindennapi kávézási rutint különleges élménnyé változtatjuk. Ehhez elengedhetetlen, hogy a magas minőség iránti elköteleződésünk a magyarországi rendezvényeinket is áthassa, ebben pedig számítunk a Hello Agency munkájára” – tette hozzá Rezsdovics Kata, a Nespresso magyarországi marketingvezetője.
A tendert követően az ügynökség máris megkezdte a munkát, az első közös projektek hamarosan debütálnak a nyilvánosság előtt.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!