
Utoljára 2020-ban találkozhatott a közönség a TED-eseménysorozathoz kapcsolódó TEDx konferenciával. A rendezvény minden alkalommal más témára épül, 2022-ben a fenntarthatóságot járják körbe az előadók. Szó lesz még idén a jövőkutatásról, technológiai újításokról és társadalmi felelősségvállalásról is.
Az esemény sikeréhez a Hello is büszkén járul hozzá. Az ügynökség lehetőséget kapott a TEDxMETU teljeskörű kommunikációs stratégiájának kidolgozására, valamint az esemény social media kommunikációjára, ami magában foglalja a brandépítést, az előadók toborzási kampányát és a vizuális tartalmak gyártását is. A friss arculat kezet ábrázoló központi motívuma jól tükrözi a konferencia üzenetét: vegyük kezünkbe a jövőnket és cselekedjünk jól, hogy jobb világot teremtsünk.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!