Miért is izgalmas a Google számára a Directr? Egyértelműen a videó reklámok szélesebb körben való elterjezstése miatt. A hirdetések elkészítésére kitünően alkalmas mobilos alklamazás gyakorlatilag az első vázlatoktól a kész videóig kalauzolja a felhasználót. A videók Youtube csatornák, blogok, Facebook oldalak vagy akár céges oldalak tartalmát szolgáltathatják.
A Google azért vásárolta fel a céget, mert a saját hirdetőinek szeretne egy olyan eszközt a kezébe adni, amellyel könnyen és gyorsan készíthetnek látványos anyagokat. Egyértelmű, hogy ez hozza a nagyobb bevételeket, ezért kellett az eszköz, ami képes a felhasználókat videó rendezővé változtatni. A Google Adwords mellett a videóhirdetés platform egyre fontosabbá válhat a közeljövőben, ehhez azonban egy olyan platformra van szükség, ahol nagy számban, sablonok alapján készíthetők el a később akár mobilon, akár Youtube-on futattható hírdetések.
A bostoni cég szolgáltatását rengeteg kisvállalkozás használja Amerikában, főleg azért, mert rengeteg pénzt lehet megspórolni a segítségével. A cégek többsége a drága reklámfilm előállítást váltotta le az IOS rendszeren futó mobil applkációra.
A két évvel ezelőtt 1,7 millió dollárral indított Directr felvásárlásának részletei nem nyilvánosak. A szolgáltatás a felvásárlás alatt is üzemel.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!