A GVH ránézett a dologra, így közel 900 millióba fájt a reklám

A GVH ránézett a dologra, így közel 900 millióba fájt a reklám
A GVH indoklása szerint az Alza.hu webáruház az akciós időszakokra nagymértékű, ″akár 80 százalékos″ kedvezményeket ígért reklámjaiban, pedig a kedvezmények kizárólag olyan termékeikre vonatkoztak, amelyek nem a reklámkampányban képszerűen bemutatott vagy ahhoz hasonló árucikkek voltak, írja a Kreatív Online.

Nem ez az első eset, hogy a Versenyhivatal az Alza.hu körmére néz, májusban azért indult eljárás ellenük, mert a GVH indoklása szerint a cég 2015 szeptembere óta olyan tájékoztatásokat tesz közzé az oldalán árult termékeknél, amelyek alkalmasak arra, hogy a fogyasztó döntését sürgessék az adott termék megvásárlására. Ezek között említette a versenyhivatal például a „jelenleg X ügyfél érdeklődik a termék iránt” és az „utolsó X darab ezen az áron” típusú állításokat.

A teljes cikk itt olvasható...

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!