
A cég mintegy 1214 ügyfele és vevője között végezte el a felmérést, amelyből kiderült, hogy a legfontosabb marketing eszköznek továbbra is a weblapot tartják a vállakozások. A Facebook két éve tartja második helyet, illetve az ajánlás a harmadik helyen végzett.
Az igazi nagy változások a 4.-6. helyen következtek be. Míg a Goggle adwords egy, addig a Facebook hirdetés hat helyet lépet előre. Összességében elmondható, hogy a kis- és közép vállalkozások leginkább a Facebookban marketing erejében bíznak meg, hiszen ez két helyezést is megszerzett a tízes listán.
![]() |
A szórólapok meglepő módon három helyet zuhantak 2012 óta, de így is bőven belefértek a legjobb tíz közé. Szintén egyre kevésbé népszerű az árakciózás, a kereső optimalizálás és a link építés. A legnagyobb vesztes azonban a saját készítésű kupon, amely ilyen ütemű népszerűség csökkenés mellett jövőre talán már meg sem jelenik ebben a listában.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!