A DigitalHungary Klub szervezői versenypályázatot hirdetnek

A DigitalHungary Klub szervezői versenypályázatot hirdetnek
Hatszavas történetek a marketingben és az értékesítésben.

Rohanás az élet. Feladatainkat gyakran csak kipipáljuk, nem gondoljuk át, nem keresünk jobb megoldásokat. Ha nem éljük meg a feladat megoldását, csorbul az élmény, csorbul a kreativitás. A fogyasztó/vásárló – még ha nem is tudatosul benne – megérzi. Állandó a hétköznapi rohanás. ( A kiírás pdf. formátumban innen tölthető le: klikk)

Mindig vannak slágerszavak: egyazon szavak kerülnek a szlogenekbe, marketingüzenetekbe, felhívásokba, cikkcímekbe, így aztán a szavak és a fogalmak kiüresednek.

Miért ne adhatnánk többet a puszta szlogeneknél, miért ne láthatnánk el szellemiséggel, humorral, fordulatos mondatokkal, urambocsá'(!) történetekkel? Szórakoztassunk! Adjunk többet! Ha már mindig az élményadás fontosságáról beszélünk...

Napjaink kommunikációja sokszor azon áll vagy bukik, hogy miként tudjuk röviden, tömören, mégis érdeklődést keltve eljuttatni másoknak az üzenetünket.

Legyenek az üzeneteink hordozói történetek. Legyenek rövidek... Legyenek hatszavasok.
Figyelem! Az egyszerűsítés nem azonos a leegyszerűsítéssel és lebutítással! Ilyenkor is kell a bevezetés, a konfliktus, a humor és a megoldás. Talán még egy fordulat is belefér a sztoriba. Csinálni kell, gyakorolni.

VERSENYFELHÍVÁS közös játékra

A DigitalHungary Klub szervezői versenypályázatot hirdetnek

Hatszavas történetek a marketingben és az értékesítésben

Terjedelem: összesen hat szó lehet és nem több. (A hat szóba névelők, névutók, kötőszavak is beletartoznak, de írásjelek nem. Sem több, sem kevesebb szó nem lehet.)

Két kategóriában lehet nevezni:
• Egy FMCG termék márkaismertségét növelő történet. (A termék szabadon választott, akár fiktív is lehet.)

• Egy tartós fogyasztási cikk értékesítési (sales-marketing) üzenete.
(Az üzenet mondandója legyen: Ezt vedd meg! De ennek nem kell szerepelnie a hat szóban.)

A benyújtott versenymű esetében fontos szempont a mondanivaló; a szöveg ne csupán szózsonglőrködés legyen. Hangsúlyos szempont, hogy:

– nem szlogeneket, hanem történeteket várunk;
– a történet kerek, izgalmat keltő legyen és teret adjon az olvasó fantáziájának;
– a versenymű nem lehet aktuálpolitikai témájú.
– Képzelje el a hatszavas történetét újsághirdetésben, banneren, egy posztban, vagy egy logó mellett.

(A logó nem számít bele a hat szóba.)

Beadandó melléklet: Rövid leírás, amely bemutatja a hatszavas versenymű hátterét, hosszabb történetét és indokolja mondanivalóját – maximum bruttó 1000 karakter terjedelemben. A hat szó háttere valós vagy fikciós is lehet.

Beküldési cím: Írásvédett PDF-formátumban a hatszavastortenet@internethungary.com címre.
A tárgy mezőbe, kérjük, írják be: Digital Hungary – Hatszavas történetek.

A pályázók a versenyművet tartalmazó kísérő e-mailben legyenek kedvesek megadni nevüket, telefonszámukat. Figyelem! Csak az a pályamű tekinthető érvényesnek, amelyet a beérkezést követő 24 órán belül e-mailben visszaigazolunk.

Pályázati díj: nincs

A beadható versenyművek leadási határideje és száma:
Minden pályázó kategóriánként egy-egy versenyművel nevezhet. A versenymű beérkezési határideje: 2018. november 14., 16.00 óráig

A díjak:
– A díjazottak a november 21-i DigitalHungary Klubesten vehetik át díjaikat, ahol a pályaművet bemutatjuk. A díj a „Fekete lúd tolla”.
– A nyertes alkotókkal interjút készítünk, mely a DigitalHungary szakportálon jelenik meg.
– Az alkotókat és versenyműveiket bemutatjuk a Facebookon, a DigitalHungary oldalon és a LinkedIn csatornákon.
– Belépő a szervező cég jövő évi három nagy konferenciájára: Evolution, Media Hungary, Internet Hungaryre.

A verseny menete: A beérkezett versenyművek közül szakmai zsűri választja ki a shortlistre kerülő műveket (kategóriánként hármat) 2018. november 18-ig.

A shortlistre bejutott pályázatok alkotóit és a versenyműveket a szervezők a DigitalHungary Klubesten (2018. november 21.) mutatják be egy fórumbeszélgetés alkalmával. Ezen az esten a történetek hátterét is szeretnénk megismertetni a közönséggel, ezért kérjük, hogy csak azok nevezzenek, akik jelen tudnak lenni az eseményen.

A bemutató beszélgetést követően a jelenlévő 5 fős zsűri pontozással dönt az első helyezettekről a két kategóriában.

A versenyzők a nevezéssel hozzájárulnak, hogy nevüket és pályaművüket a pályázat kiírója a Digital Hungary Klub weblapján (digitalhungaryklub.hu), a Digital Hungary és az Internet Hungary internetes oldalakon, valamint ezek közösségimédia-csatornáin (pl.Facebook) nyilvánosan közzétegye.

További infók:
DigitalHungary Klub nyitóoldala DigitalHungary Klub ismertetője

DigitalHungary Klub programja

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!


Csermely Ákos

Producer, konferenciaszervező, álmodozó.Életpálya évszámokban, utána meg a sztori1981–1996 Magyar Televízió (Külpolitikai Főszerkesztőség, TV2, Kisebbségi és Határontúli Szerkesztőség) 1990–1996 …