A BMW az iProspectet választotta kizárólagos európai offline médiaügynökségének

A BMW az iProspectet választotta kizárólagos európai offline médiaügynökségének
A dentsu médiaügynöksége, az iProspect nyerte meg a BMW és a MINI európai offline médiaügynökségi tenderét azt követően, hogy a BMW Csoport közös ügynökségi megbízás alá vonta a két márka offline médiatevékenységét a stratégiaalkotástól a tervezésen keresztül a vásárlásig.

A kizárólagos megbízás a teljes európai régióra szól: a 24 érintett piac közé tartozik Magyarország, valamint többek között az Egyesült Királyság, Spanyolország, Olaszország, Franciaország, Svédország, Lengyelország és Németország.

Tekintettel arra, hogy az iProspect munkatársai Európa-szerte már korábban is kilenc piacon működtek együtt a BMW Csoporttal, az ügynökség jól ismeri a cégcsoport márkáit és tisztában van vele, melyek azok tényezők, amelyek hozzájárulnak a márkaépítés felgyorsításához. Az iProspect az együttműködés további 15 piacra történő kiterjesztése során is a performance driven márkaépítés értékeire építi a BMW és a MINI számára végzett offline médiatevékenységeit. Mindeközben szorosan együttműködik majd a Marcom Engine-nel is, amely már jelenleg is a BMW Csoport európai online médiaügynökségi partnere.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!



Címkék: BMW, iProspect