Marketing 1. oldal

Teljesen új arculattal jelentkezik az Atmedia

Teljesen új arculattal jelentkezik az Atmedia

A Digital-Media Hungary konferencián 15 év után teljesen megújult arculattal jelentkezett Magyarország piacvezető multimédiás kereskedőháza, az Atmedia. A fejlesztés célja a sales house stratégiai változásainak a lekövetése volt, reagálva ezzel a dinamikusan alakuló piaci környezetre is.
Ismét találkozhatunk a Google Utcakép autóival

Ismét találkozhatunk a Google Utcakép autóival

A Google Utcakép autói idén tavasszal újra visszatérnek a magyar utakra. A következő hónapokban az ország számos pontját érintik majd, hogy frissítsék a városok, utak és autópályák nézetét a Google Térképen.
Lehet-e józannak maradni a sebesség megszállottjai között? Podcastajánló

Lehet-e józannak maradni a sebesség megszállottjai között? Podcastajánló

Mostani beszélgetésünkre Juhász Dianát hívtam meg, akivel a slow marketing, ha szabad így mondanom, jelenségét próbáljuk meg kivesézni. Tudjuk-e a ″türelmetlen marketinget″ lassításra bírni és van-e ennek üzleti létjogosultsága?
Világméretű PR-kampány indult a klímaváltozás elleni harc részeként

Világméretű PR-kampány indult a klímaváltozás elleni harc részeként

45 PR-ügynökség és kommunikációs szervezet fogott össze, hogy egy közös célért, az éghajlatváltozás elleni kampányon dolgozzon. Az Egyesült Nemzetek Fejlesztési Programjának (UNDP) ″Weather Kids″ kampánya március 21-én indult, és eddig több mint 80 országban jelent meg az összefogásnak köszönhetően.
351 milliárd forintos reklámköltést mutat az MRSZ, tovább tart a reklámkiadások reál áron mért csökkenése

351 milliárd forintos reklámköltést mutat az MRSZ, tovább tart a reklámkiadások reál áron mért csökkenése

A hazai reklámköltések szerkezetében jó hír, hogy sikerült megállítani a digitális reklámfelületeken a globális szereplők további térnyerését.
Nemzetközi díjakat nyert a magyar ügynökség

Nemzetközi díjakat nyert a magyar ügynökség

Négy platina díjat zsebeltek be a Lounge Group Szerencsejáték Zrt.-nek készített kampányai, a „Költészet napja” és a „TippmixPro - Tudjuk, mi a pálya” a dallasi Hermes Creative Awardson.
Hogy fér el az oroszlán a zsebedben?

Hogy fér el az oroszlán a zsebedben?

Erre a kérdésre a Smart Design Digital által kifejlesztett Mentő Márton mobilalkalmazás adja meg a választ.
Nem elég szexi a kommunikációs iparág

Nem elég szexi a kommunikációs iparág

Az MRSZ hosszú évek óta először mérte fel a szektorban foglalkoztatottak létszámát az OPTEN-nel együttműködve, annak adatbázisából kinyert tényadatok felhasználásával. Ennek eredményeképpen meglepő adatot publikált a Reklámszövetség az MRSZ Mini Konferencián: a kommunikációs iparágban körülbelül 115 ezren dolgoznak. Mégis számos kihívással küzd a szektor, és jelentős átalakuláson megy át a szakma. Kerekasztal beszélgetés során Liptay Gabriella, a KPMG Hungária Kft. marketing és kommunikációs igazgatója fejtegette a szektort érintő HR kérdéseket Török Diána, a GroupM Communications & Learning Directora és Vági Róbert, a Central Médiacsoport operatív vezérigazgató-helyettesének társaságában.
Szavazz a legjobb magyar rendezvényekre!

Szavazz a legjobb magyar rendezvényekre!

Idén immár 14. alkalommal rendezik meg a nemzetközi Eventex Awards-ot, ahol a világ legjobb rendezvényeit díjazzák. A listán magyar események is szerepelnek, add le a voksodat a legjobbakra!
Különleges megmozdulással hívja fel a figyelmet a Danone a zöldebb jövőre a Föld Napja alkalmából

Különleges megmozdulással hívja fel a figyelmet a Danone a zöldebb jövőre a Föld Napja alkalmából

A Danone Magyarország idén ismét csatlakozott a Föld napjához. Egy egyedi, kollégákkal és fogyasztókkal közösen szervezett flashmobbal hívta fel a figyelmet a fenntarthatóság fontosságára
1/215