Egy marketing projekt megtervezése, szervezése a fókuszában különbözik a hagyományos projekt menedzsmenttől, az alábbi kiemelt területekkel:
- Üzleti trendek tanulmányozása
- Célcsoport definiálása
- Vásárlói profilozás
A hatékonysághoz menedzserként rugalmasnak kell lenned, gyorsan alkalmazkodni a változásokhoz és elég sokoldalúnak lenni ahhoz, hogy képes legyél sok különböző projektet kézben tartani. Mondjuk: Az egyik héten egy termékbevezetést készítesz elő, a másikon pedig talán vásárlói profilokat frissítesz vagy a marketing kampány videós anyagait bővíted.
Az alábbi lista segíthet gördülékennyé tenni a marketing projektek folyamatát az elejétől a végéig.
- Határozz meg célokat a kampányok indítása előtt
- Kövesd a marketing projektjeid alakulását
- Vonj be több csapatot is a projekt tervezésébe
- Fontold meg az agilis megközelítés alkalmazását
- Gyűjtsd össze az ötleteidet
- E-mailekkel és táblázatokkal helyett dedikált szoftveren menedzseld a projektet
- Készíts egy könyvtárat a projekt sablonokból, hogy azok megismételhetőek legyenek.
A Monday.com a marketing projekt tervezés és menedzselés nagy részét elvégzi helyetted.
Marketing projekt sablonok kiterjedt könyvtára vár, amely lefedi a kampánytervezés lépéseit és a social kampányok élő nyomon követését. A különböző dashboard sablonokkal tervezd meg előre a költségeket és a kampányok megtérülését. Ha pedig ez nem elég, vonj be alvállalkozókat is a folyamatokba, a Monday.com megosztott munkafelületeivel a feladatok könnyedén nyomon követhetők.
Válogass a rengeteg sablonból és szabd személyre a felületet a saját folyamataitoknak megfelelően.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!