7 kritikus elem, ami nélkül nincs jó blog poszt

7 kritikus elem, ami nélkül nincs jó blog poszt
Mire figyeljünk, ha céges blogot írunk.

Egyre népszerűbbek a céges blogok, melyek kiváló alkalmat biztosítanak a nagy bejelentésekre, magyarázatokra, egyszerű esettanulmányokra. A személyes hangot megütő írásokkal közelebb kerülhetünk fogyasztó közönségünkhöz, ráadásul a Google keresési találatok között is jócskán előre ugorhatunk egy jól felépített bloggal. A nagyok, mint a Google és a Yahoo már sok éve folyamatosan vezetnek blogot, és mindenképpen sokat tanulhatunk tőlük. A Web Hosting Secret Revealed (WHSR) most összegyűjtött 7 olyan fontos tartalmi- és szerkezeti összetevőt egy infografikába, melyek mindenképpen szükségesek, ha számunkra és hallgatóink számára is hasznos blogot szeretnénk létrehozni.

A lista számos eleme magától értetődő, mint ahogy az első pont is, vagyis a megkapó, figyelemfelkeltő cím fontossága. Hasznos tipp lehet, hogy használjunk már bevált cím sablonokat, melyekről egy korábbi cikkben már mi is írtunk részletesen. A cím utáni első néhány mondat kulcsfontosságú, mert itt dől el, hogy sikerül-e meggyőznünk az olvasót, hogy a poszt végére érjen vagy sem. Ezért mindenképpen legyen ez a pár sor lényegre törő, és tartalmazzon kulcsfontosságú információkat.

A jó felépítés, tagolás és illusztráció majdnem olyan fontos, mint maga a tartalom, ezért sose fukarkodjunk a képekkel, diagramokkal. Különösen megnyerhetjük olvasóink jóindulatát, ha azzal segítjük az olvasást, hogy pontokba szedjük mondanivalónkat, illetve bekezdésekkel, apró címekkel tagoljuk írásunkat.

Használjuk ki posztjainkat, hogy saját malmunkra hajtsuk a vizet, azáltal, hogy új termékeket, akciókat népszerűsítünk vagy közösségi oldal feliratkozására buzdítjuk olvasóinkat. Ha sikerült valami érdekes és hasznos információt adnunk közönségünknek, akkor azt jó eséllyel meg is akarják majd osztani barátaikkal és ismerőseikkel, ami természetesen nekünk is rendkívül előnyös, hisz több olvasót, látogatót, végső soron pedig vásárlót jelenthet. Könnyítsük meg ezt a közösségi reklámot azzal, hogy apró ikonokkal lehetőséget adunk azonnali Facebook, Twitter, Pinterest és e-mail megosztásra.

A részletekért és kimaradt apróságokért célszerű legalább egyszer alaposan végigolvasni az eredeti infografikát, ha egy új blog poszt írására készül, hiszen ezen apróságok jelenthetik a különbséget a vásárlók és a majdnem-vásárlók között.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!