
Elképesztő mennyiségű kép közül válogathat hamarosan az, aki Facebook hirdetést szándékozik létrehozni. A közösségi oldal stratégái arra jutottak, hogy jobban kattintanak a felhasználók, ha kép is van a szöveg mellett, s gyorsan megkeresték az egyik legnagyobb fotógyüjteményt a Shutterstock-ot.
A Facebook saját oldalán adott hírt az együttműködésről, s az ott található információk egyértelműen arra utalnak, hogy nem csak a webes hirdetés megjelenéseket szeretnék erősíteni, hanem a mobilost is.
A Facebook két éve még alig részesedett a mobilos hirdetési piacból, mostanra viszont komoly szereplővé nőtte ki magát. A mostani akció részleteiről szinte semmi más nem jelent meg, minthogy a képeket mostantól ingyen használhatják a hirdetők.
![]() |
A Facebook mobilos megoldásai a következő frissítésben már rendelkeznek majd az új funkciókkal, így minden mobil felhasználó használhatja hamarosan az ingyen képeket, amelyek a mondás szerint többet érnek ezer szónál.
A Facebook egyértelmű üzenete, hirdess nálunk, segítünk. A felhasználók számára ugyanis nagy könnyebbség, hogy nem kell keresgélniük illusztrációt a hirdetésükhöz, a közösségi oldalnak meg a jogi oldalról tisztázott képekkel látványosabbak lesznek a hirdetési felületei.
Mindenki jól jár az új megoldással. Nincs többé szerzői jogi probléma, randa hirdetés. Lássuk be jó a stratégia.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!