
Nincs többé hagyományos marketing, ez az utóbbi évek legfontosabb üzenete. A tartalom marketing és arra épülő tevékenységek rendszerében kell kialakítanunk a cégünk arculatát, online megjelenését, identitását. Így kell elérnünk, hogy a felhasználóinkhoz, ügyfeleinkhez, vásárlóinkhoz eljussanak az üzeneteink, s a megszokott módszerek többsége erre már alkalmatlan.
Évekkel ezelőtt senki sem gondolta volna, hogy önjelölt videósztárok juttatthatják majd el egy közösségi oldalon keresztül milliókhoz alapvető marketing üzeneteinket, vagy azt hogy ha nem vagyunk megtalálhatók egy keresőben, akkor senki sem vesz majd tudomást a létezésünkről. A blogok, közösségi média egyre színesedő palettát kínál a marketerek munkájához, s egyre többször segítik a céges működést akár tizenéves véleményvezérek. Nem korlátozhatjuk magunkat a megszokott eszközrendszer kereteibe, mert a growthhackerek mindennapos kihívás elé állítják a legnagyobb cégek marketingeseit is. Verseny alakult ki a webes lehetőségeket jól kihasználó új generáció és a hagyományos marketinget gyakorló szakemberek között. A sikeresebbektől azonban nem szégyen tanulni, s azt kell mondjam a hagyományokat éppen mostanában tapossák a sárba azok, akik nem igazán foglalkoznak azzal, hogy meddig tart a marketing.
A jó marketinges alapvetően stratégiák mentén építi fel a céges marketing folyamatokat. Sokak szerint azonban nincs értelme egyes elemeket túlhangsúlyozni, másokat meg teljesen elvetni, abban az online fókuszú világban, amelyben mindennapos tevékenységünket végezzük. Sokféle eszközt és lehetőséget kombinálva juthatunk el a felhasználókig.
A most készült összeállítás ezt a komplex tervet egészítheti ki ötletekkel.
![]() |
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!