
A májusi Digital-Media Hungary után azonnal elkezdtem írni az októberi konferencia programját. Figyelembe véve az ott nagy érdeklődést kiváltó témákat és felbuzdulva a metaverzum sikerén, eldöntöttem, hogy a középpontba helyezem magát a (digitális) teremést.
Az ember mindig is erről a három dologról álmodik: örökélet, boldogság, megistenülés. Teremtsünk mi magunk!
Az írásom a reklám után folytatódik:
A konferencia programja PDF formátumban itt található.
Regisztráció itt.
Az Internet Hungary ismertetése folytatódik:
Miközben a nyáron a szakértőkkel beszélgetek, és olvasok, vagyis feldolgozom az anyagokat és meghatározom a témákat, fokozatosan ráébredek pár összefüggésre:
- A teremtés, vagyis az evolúció törvényei majdhogynem egy az egyben azonosak a versenypiac törvényeivel. Megkerülni, nem figyelembe venni őket nem lehetséges.
- A tudomány és humanizmus (lásd még: Homo Deus) kéz a kézben kell, hogy járjon.
- Mindig minden gyorsul. Hatások és ellenhatások szövik át a világ történéseit.
Ha egyes események a gyorsulásuk közben “keresztezik egymást”, azok váratlan és hirtelen irányt változtathatnak. Lásd még: pólusváltások és inflexiós pontok. (Mindig minden - legfőképpen utólag - megmagyarázható.)
- A nagy paradigmaváltások előtt a folyamatokban óriási kilengések zajlanak, tapasztalhatóak.
- Nem minden (rész)állapot, jelenség oka magyarázható a közvetlen hatásokkal és okozatokkal (lásd még: lepkék szárnycsapásainak hatásai)
E fenti pontokra bőven találok példákat a versenypiac, a kereskedelem, a marketing, a média, a HR cégvezetés területein. (Lásd még az Internet Hungary közönsége)
... és nagyot fordult a világ!
Július elején teljesen másképp láttunk mindent mint augusztus közepén.
A program készítése közben a világban tovább zajlanak és nagy erővel hatnak egymásra az események. Kiviláglik és egyértelmű, hogy a világ és benne mi, most egy sor paradigmaváltás előtti időszakban vagyunk. NEM a távoli jövőben, hanem az elkövetkezendő relatív szűk időszakra gondolok! Micsoda lehetőségek!
Digitális teremtés. A paradicsom másik oldala.
2022-2023: a kényszerű gyorsulás és rugalmasság kora.
Az offline tér már most is megkerülhető.
A versenypiac kényszerítő ereje most már azokat sem fogja békén hagyni, akik nem hisznek változásában. Ilyen például a média- és a marketingpiac vagy a kereskedelem területe.
Az offline tér már most is megkerülhető! Az online tér már most is megkerülhetetlen.
A film- és zeneipar sem hitt az online brutális, felforgató erejében.
Lassan az autóipar is online térben kezd értékesíteni…
Vannak, akik még most sem hisznek a tényeknek?
Vajon ki mondja meg a “királyok”-nak, miért meztelenek?
Örüljünk hát a paradigmaváltásnak.
Ezek mind lehetőségek számunkra.
Az idei konferencián tehát nem a messzi jövőről jövendülünk, hanem a 2022-2023-as év kérdéseit igyekszünk megfogalmazni és a lehetőségeinkre keressük meg a válaszokat, vagy legalábbis ezekre vonatkozóan fogalmazzuk meg a kérdéseket, hogy aztán mindenki a saját területén hasznosítani tudja azokat.
2 nap, 5-5 terem, 12 tematika, 2200-2400 fő
Mottónk: Digitális teremtés: 2022-2023, a kényszerű gyorsulás és a rugalmasság évei.
Tematikus termeink:
Október 4., kedd
Ébredés és teremtés - Business Hungary - Digital Marketing Hungary - New Media Business - Commerce Hungary - Human Hungary
Éjszaka egy fergeteges Buli! Miért legyek átok, ha lehetek áldás is?!
Október 5., szerda:
Future of Hungary - Data marketing - Podcast Show - A “Z”-sek: a tiktokkerek már köztünk élnek - 7 millió fogyasztó elérése: A marketing racionalizálása digitális hirdetési eszközökkel! - Kríziskommunikáció a viharos tengeren
A konferencia programja PDF formátumban itt található.
Regisztráció itt.
Tisztelettel várom Önöket!
Csermely Ákos
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!