Díjnyertes kampányaik
Mastercard Cashfree Zone (Mastercard Készpénzmentes Zóna)
Megbízó: MasterCard Magyarország
A Mastercard Készpénzmentes Zóna kampányát valódi szakmai innovációként érték meg: a digitális fizetés biztosítása, ezen belül is a kártyaelfogadás növelése volt a cél egy speciális vállalkozói körben, mint a szépségipar, a vendéglátás, a személyi edzők vagy épp a kutyakozmetikusok. A kampány és az edukáció arra a felismerésre épült, hogy mindegyik szegmensnek más-más kételyeire kell választ adni annak érdekében, hogy kártyaelfogadókká váljanak, ugyanakkor tartalomfogyasztási szokásaik érdemben nem térnek el egy átlagemberétől. A Készpénzmentes Zóna tartalmai is hozzájárultak ahhoz, hogy 2021-ben a terminálok száma 115.000-el növekedett Magyarországon. A legfrissebb adatok szerint a teljes magyar piacon 2021-ben 115 000 új terminál került bevezetésre, ami a terminálok számát tekintve 180%-os növekedést jelent. Ez a szám a készpénzmentes zóna kampánynak, a Mastercard Doppio programjának, illetve a szabályozásnak az együttes eredménye.
Digitalise Your Class! (Digitális óra)
Megbízó: Magyar Telekom
Haladó szellemben nem volt hiány a Magyar Telekomnak készült Digitális Óra kampányukban sem, amely több, mint három és félmillió embert ért el annak az elkötelezettségnek a jegyében, hogy az innovatív oktatási módszerekkel a tanárokat is segítjük – a diákok mellett, természetesen. A kampány központi eleme volt az Instagram filter, amelyet egy történelmileg hű Petőfi képből készített az animációs csapatunk.
Az Uniomedia munkáit nem először díjazza az IPRA zsűrije: 2020 óta minden évben elhoztunk két vagy három aranyat, így már hat IPRA „tálcácska” díszíti az Uniomedia irodát!
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!