17 ütős idézet a 2020-as Internet Hungary előadóitól

17 ütős idézet a 2020-as Internet Hungary előadóitól
Ismét feketeöves mezőny gyűlt össze a 21. Internet Hungary konferencián, ahol ezúttal online adták át a tudást egymásnak és a hallgatóságnak az előadók. 25 óra szünetmentes adás alatt megszámlálhatatlan magvas gondolat hangzott el, így ez csak egy szubjektív válogatás lehet, a teljesség igénye nélkül.

Horváth Balázs (közgazdász, data scientist)
Négy dolog különbözteti meg a szegény embert a gazdagtól: hogy mit fogyaszt, hogy hol lakik, hogy milyen egészségi ellátást kap, és hogy hol tanul a gyereke.

Dr. Porkoláb Imre
(katonai szakértő, a Pentagon egykori NATO összekötője)
Meg kell tanulnunk elfogadni a kiszámíthatatlanságot ahhoz, hogy képesek legyünk a stratégiai gondolkodásra. A jó stratéga mindig valahol a káosz határán táncol.

Nagy Tamás (marketing és kommunikációs szakember)
A Covid-járványhoz hasonló vészhelyzetekre rossz válasz a marketing büdzsé befagyasztása. Ez olyan struccpolitika, mint amilyennel a pestis doktorok „gyógyítottak”: kivéreztették a betegeket, akik a lassú, fájdalmas halált haltak, de statisztikailag csökkentették a betegek számát.

Várnagy Fruzsina (online marketing stratéga)
Az influencerek maradnak, de elérkezett az önazonos megmondó emberek, vagyis az etikus influencerek kora. Ezzel együtt leáldozott a gyermeküket előttünk nevelő influencereknek.

Sopov István
(Adaptive Media/IAB)
Sajnos a klasszikus kiadók is elfogadták, hogy most az online hirdetések piacán azok visznek mindent, akik az olcsón előállítható, de még éppen elfogadható minőségű tartalmat állítanak elő, és ezzel olcsón szereznek látogatót nagy mennyiségben.

Nagy Tamás (médiaértékesítő, Indamedia Sales)
Az internetes televíziózás nagy napjait éljük most, miközben nő föl az a generáció, amelynek a tévé már nem a lineáris tévét fogja jelenteni. Őket ezeken a csatornákon keresztül lehet majd a legjobban elérni. Ez ma már nem kérdés. A kérdés sokkal inkább az, hogy lesznek-e erre új sales house-ok, vagy a jelenlegi értékesítő cégek alakulnak át.

Ábel Anita (műsorvezető, influencer)
Amikor még mi reggeli tévét csináltunk az RTL-en, volt olyan nap, amikor a Radnai Péter tajtékozva rohant le adásszünetben, hogy csináljunk már valamit, mert 45%-ra esett a nézettség. Hogy örülne ma bármelyik csatorna ilyen számoknak…

Kovács András Péter
(humorista)
Arról, hogy miért korszerűbb a Netflix a Google-nél: Ne mutass nekem sok választási lehetőséget, mert azzal nem birkózik meg az agyam!

Mező László (közgazdász, a MediaCom igazgatója)
A jövő adatalapú hirdetéseit képesek leszünk az alapján is célozni, hogy például milyen hangulata van a célszemélynek, vagy hogy hány fok van a lakásában.

Bihari Zsuzsa (Village Media)
Az idei évben a pandémia pedig precedens nélküli nehéz helyzeteket teremtett minden területen, ezekre lehetetlen volt felkészülni és előre stratégiákat alkotni.
De innen szép..., és muszáj felállni!! Véleményünk szerint, bármelyik szereplő, aki jelenleg képes túlélni, újratervezni, alkalmazkodni, megújulni, kesergés helyett gondolkodni, cselekedni, a veszélyhelyzet múlásával jelentős eredményeket könyvelhet majd el.


Steigervald Krisztián (Emocionális Marketing, ügyvezető)
Újra kell huzalozni, újra kell gondolni magunkat munkavállalóként és munkaadóként is. Lehet, hogy a fiatalokat most kell hagyni, hogy azt csinálja a cégnél, amit szeretne, mert úgyis elmegy középvezetőnek máshova. Neked meg majd igazolnod kell középvezetőt valahonnan.

Mondovics Péter
(Mastercard, marketing vezető)
Senki nem szeret fizetni, a fizetés mégis az ügyfélélmény fontos része.

Lakatos Márk (közszereplő, stílustanácsadó)
Az emberek vágynak arra, hogy az élet minden területén kicsit stílusosabbak legyenek, mert az megszépíti a mindennapjaikat.

Bánhegyi Zsófia
(Szerencsejáték Zrt.)
A pandémia első hetében 40%-kal nőtt az e-sport fogadások aránya. Ez olyan szintű változás volt, hogy még egy lomha állami cég sem engedhette meg, hogy ne dinamikusan reagáljon.

Gulyás János
(MRSz / Wavemaker)
Magyarországon túl olcsó a reklám. Ezért túl sok van. Ezért kevésbé hatékony.

Mérő Ádám (Coca-Cola)
Nem az a lényeg, hogy mennyi impressiont váltott ki egy kampány, hanem hogy mennyire találkozott a márkával és az üzenettel.

Zolnay Judit
(MetLife)
Az embereket két dolog vezérli, amikor pénzügyi döntést kell hozni: a félelem és a mohóság.

+1 Anzselika Habpatron
(influencer)
Jó, lehet, hogy ez nem érdekel titeket, de ti is egy csomó olyan dolgot mondtatok, ami meg engem nem érdekelt.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!


Buglya Gergely

A Men's Health első magyarországi főszerkesztője szinte minden nagy hazai kiadónál dolgozott, másfél évtizedes magazin készítői karrierjét lapigazgatóként zárta, hogy vezető tanácsadóként segítse PR …