11 híresség mesél a szeretett használt tárgyairól

11 híresség mesél a szeretett használt tárgyairól
Július 16-ig láthatók különleges, Budapest-szerte elhelyezett vitrines citylightok, amelyekben hazai hírességek szeretett használt tárgyai találhatók egy-egy személyes történettel kiegészítve. A Jófogás kampányának kiindulópontját egy saját felmérés adta, miszerint többet érhetnek azok a tárgyak, amelyek mögött érdekes, személyes sztori van. Továbbvételükkel így nemcsak az élettartamukat hosszabbíthatjuk meg, hanem történetükben is újabb fejezetet nyithatunk és bekapcsolódhatunk a körforgásba.

„Ez a nadrág, amivel minden elkezdődött – Az első saját készítésű sapka a sikerem szimbóluma – Ezzel forgattam első slágerdalom klipjét – Ez a fülhallgató is hozzájárult ahhoz, hogy a legnagyobb bulikban zenélhessek – Szeretett napszemüvegemmel mindig rózsaszínben láttam a világot – Sok sérüléstől óvott meg ez a kesztyű – A családi szakácskönyvben nemcsak finom ételek lapulnak, hanem nagymamám kézírásával a személyes megjegyzései, és így emléke is.”

A fentiekben magyar hírességek személyes történeteiből szemezgettünk, amikkel július 16-ig összesen 11 budapesti helyszínen lehet közelebbről is megismerkedni. A vitrines citylightokban, frekventált busz- és villamosmegállókban található tárgyak messziről egyszerű használt alkalmatosságoknak tűnhetnek, közelebbről viszont a múltjuk is feltárul előttünk.

„Sokszínű csapatot állítottunk össze, akik izgalmas, sok esetben sosem hallott történeteket, vagy épp egy vadonatúj verset osztottak meg velünk és a közönséggel. Sokak által követett zenész, író, költő, extrémsportoló, divattervező, gasztronómiai és közéleti személyiség is boldogan csatlakozott a kezdeményezésünkhöz. Bízunk benne, hogy ennek segítségével minél többen kezdenek értékként tekinteni a használt tárgyakra és bekapcsolódnak a körforgásba” – mondta Takács Borbála, a Jófogás marketingigazgatója.

Az egyes citylightok az alábbi hírességekhez és budapesti lokációkhoz tartoznak. A tárgyak és a történetek megtekintéséért mindenképpen érdemes ellátogatni a vitrinekhez, vagy hamarosan a Jófogás és a résztvevők Facebook és Instagram-oldalait is böngészni.

●      ANDRO – Erzsébet tér (115-ös busz megállója)

●      DRAGOMÁN GYÖRGY – Szent Gellért tér (7-es busz megállója)

●      FLUOR TOMI – Széll Kálmán tér (39-es busz megállója)

●      KEMPF ZOZO – Árpád híd (34-es busz megállója, Göncz Árpád városközpont)

●      MAUTNER ZSÓFI – Clark Ádám tér (109-es busz megállója)

●      MOLNÁR NINI – Kálvin tér (9-es busz megállója)

●      PUMPED GABO – Király utca (4-6-os villamosok megállója)

●      STEINER KRISTÓF – Móricz Zsigmond körtér (6-os villamos megállója)

●      SZABYEST – Harminckettesek tere (4-6-os villamosok megállója)

●      TÓTH KRISZTINA – Deák tér (9-es busz megállója, Óbuda felé)

●      VARRÓ DANI – Wesselényi utca (4-6-os villamosok megállója)

 

A JÓFOGÁS ONLINE FELMÉRÉSÉRŐL

A 2022. május elején lebonyolított, nem reprezentatív felmérést csaknem 8 ezren töltötték ki.

Használtcikkek esetén a kutatás és a rátalálás öröme, illetve a fenntarthatósági szempontok mellett egyre többen keresik az egyediséget, az érzelmeket és a személyességet: minden második válaszadó kincskeresésként tekint a használtcikk-vásárlásra.

A számunkra már feleslegessé vált tárgyainkban továbbörökítendő, személyes históriák erejét az is alátámasztja, hogy a megkérdezettek mintegy 60%-a szerint többet érhet az a tárgy, ami mögött történet van. A kitöltők 85%-a viszont nem szokta személyes történettel kiegészíteni a hirdetéseit.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!



Címkék: Jófogás, kampány