Új korszak jöhet a szelfizésben

Új korszak jöhet a szelfizésben
A főszereplők: a Snapchat, egy startup-cég, a fiatalok és kétszázmillió dollár.

A Snapchat hiába sikeres annyira a fiatalok körében, hogy a Facebook is mindent lemásol róla, már egyáltalán nem csak a közösségi médiáról szól - írja a hvg.hu. A mögötte álló Snap cég ugyanis sokkal inkább kameragyártóként hivatkozik magára a Spectacles miatt. Ez egy fiatalos napszemüveg, a sarkában apró kamerával, amellyel egy érintés után tíz másodperces felvételek készíthetők. A felvételeket wifin vagy Bluetoothon lehet a telefonra küldeni, és azonnal megoszthatók a Snapchaten.

A tizen- és huszonévesek körében nagyon menő szemüvegről van szó, de a Snap nem állna meg itt. A The Information beszámolója alapján ugyanis az új lehetséges őrületet látják a Hover Camera drónban, ezért a gyártóját, a Zero Zero Roboticsot fel is vásárolnák. A javában zajló tárgyalásokról kiszivárgott: 200 millió dollárt sem sajnálnának erre költeni. A teljes cikk itt érhető el. A teljes cikk itt olvasható.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!



Címkék: Snapchat