A United Way, felismerve a vizuális kultúra és a kreativitás fejlesztésének fontosságát, együttműködést kezdeményezett Gajzágó György művészeti tanácsadóval, a CCA alapító-igazgatójával. Ez a stratégiai partnerség lehetővé teszi a szervezet számára, hogy az olvasásnépszerűsítő programjaik mellett olyan hiánypótló kezdeményezéseket indítsanak, amelyek a gyermek- és felnőttkori művészetértést és a kortárs kultúra iránti érzékenységet támogatják.
A képen személy, Emberi arc, mosoly, ruházat látható
Automatikusan generált leírás„A kultúra minden társadalom fenntarthatóságának alapköve. Olyan társadalmi protokollt élesztünk újjá, amely a kulturális szerepvállalást az üzleti élet bizonyos szintjén elvárásként kezeli.” – mondta Nagy Andrea Gabriella, a United Way ügyvezető igazgatója.
A CCA az elmúlt hat évben sikerrel vezette be Art&Business kurzusait, amelyek az üzleti vezetők számára hasznosítható tudást és készségeket kínálnak. Az idei évben különösen nagy hangsúlyt helyeztek a művészeti piac kockázatainak tudatosítására.
„A kortárs művészet az üzleti szereplők számára rendkívüli lehetőségeket rejt, de információhiány esetén könnyen komoly presztízsveszteségeket is okozhat. Ezért tartunk december 2-án egy ingyenes webináriumot, amely segít elkerülni a művészeti befektetésekkel kapcsolatos buktatókat.” – tette hozzá Gajzágó György.
A United Way és a CCA közös kulturális edukációs programja, amely a művészeti tudatosságot állítja középpontba, 2025-ben indul el. Az új program célja a művészeti értékek gyakorlati integrációja a gazdasági ökoszisztémába.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!