Új blog indult az online marketing őrültjeinek

Új blog indult az online marketing őrültjeinek
Tóth Szabolcs, a BioTechUSA online marketing és eCommerce vezetőjének célja a tudásmegosztás.

Az elmúlt években, amióta nemzetközi piacra lépett a BioTechUSA és elindult a saját startupom, folyamatosan azzal szembesültem, hogy hiába szeretném az online marketing és eCommerce csapatomat bővíteni, mindig láthatatlan falakba ütköztem - fogalmazott Tóth Szabolcs, BioTechUSA online marketing és eCommerce vezetője lapunknak.

Mint a szakember elmondta, nem talál olyan jelentkezőket, akiknek meglenne legalább 2-3 olyan alapskillje, amelyet hasznosítani tudna a megnyílt pozíciók kapcsán. Ugyanakkor a pályázóknak határozott elképzelése volt arról, hogy ők mit és hogyan szeretnének, viszont amikor oda jutott a kiválasztási folyamat, hogy kellene egy tesztfeladatot kitölteni/megoldani, akkor jöttek a kifogások - árnyalta a helyzet Tóth Szabolcs.

Házon belül és a saját vállalkozában is más stratégiát kellett választania ahhoz, hogy elérje a célokat. "Stratégiánk annyiban áll, hogy időt, energiát és pénzt fektetünk bele kollegáinkba. Megtanítunk nekik mindent, amit tudunk és olyan szakemberekkel dolgozunk együtt, akik kiegészítik a tudásunkat és tudnak egy stabil digitális alapot adni. Tehát ha én mondjuk márkaépítésről vagy közösségi médiával kapcsolatosan képzem belépőnket, akkor szükségem van olyan szakemberre, aki a PPC, programmatic vagy az automation világába vezeti be az új belépőket. Így kerültem például üzleti kapcsolatba Portik Cseres Zalán online stratégával (kifejezetten PPC és stratégiai projektek kapcsán) vagy ismerkedtem meg Tóth-Czere Péterrel, aki a SEO, tartalom marketing vagy vállalati hatékonyság fejlesztés projektekbe kapcsolódott be."

A szakember blogja szavai szerint arra hivatott, hogy ezt a tudást és tapasztalatot, amelyet az évek során megtanult, mindenkinek át tudja adni, aki nyitott az online marketing, eCommerce és team management témák iránt. "Célom, hogy olyan aktuális témákat boncolgassak, amelyek segítenek a jelen marketingesének, hogy a jövő szakemberévé válhasson, illetve minden lelkes érdeklődőnek, hogy elkezdje letenni az online tudásának alapjait."

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!