Ők lettek a ″Digital Hungary Példakép díj″ nyertesei

Ők lettek a ″Digital Hungary Példakép díj″ nyertesei
Átadták a Digital Hungary által alapított Példakép díjat a Siófokon megrendezett Internet Hungary konferencián. A szakmai kiválóság elismerésére létrehozott díjat idén első alkalommal vehették át a nyertesek, négy kategóriában: cégvezetés, e-kereskedelem, marketing és PR.

A Digital Hungary kiemelt missziójának tekinti a tudásmegosztást, a szakmai kérdések megvitatását, az aktuális eseményekre való reagálást. A hagyományteremtő szándékkal útnak indított "Digital Hungary Példakép díj"-jal pedig azokat a szakembereket kívánja elismerni, akik valami maradandót alkottak saját területükön, példaképként szolgálhatnak mások számára, egyfajta világítótoronyként segítik szakmájukat. Ezért is lett a díj szimbóluma egy világítótorony – a 3D nyomtatásban készült plaketteket az Internet Hungary konferencián, Siófokon vehették át a nyertesek.

Milyen út vezetett a díjátadóig?

A Digital Hungary mind a négy kategóriában – cégvezetés, e-kereskedelem, marketing, PR – felkért egy-egy szakmai grémiumot, hogy adjanak javaslatot az adott kategória jelöltjeire vonatkozóan. Minden testületi tag két-két szakembert jelölhetett. Az így összeállt listákról titkos szavazással választotta ki a grémium a három-három jelöltet, akikre már a nagyközönség voksolhatott. A megadott határidőig, szeptember 30-án éjfélig 5751 szavazat érkezett be. Csaknem minden kategóriában szoros verseny alakult ki, elmondható, hogy a közönségszavazásban szereplők mindegyike egyformán esélyes volt a díj elnyerésére.

Kik a Digital Hungary Példakép díj idei nyertesei?

A győztesek bemutatása a jelölőjük által beadott indoklások alapján készült.

A CÉGVEZETÉS kategória győztese:

Sárospataki Albert, Billingo, vezérigazgató
A díjat átadta: Krisán László a KAVOSZ vezérigazgatója.

Sárospataki Albert most már 8 éve építi kitartóan többszörösen díjazott vállalkozását, a Billingo-t. Ami kezdetben “csak” egy teljesen újszerű saját fejlesztésű, modern, digitális alapokra helyezett könyvelő szoftvernek indult, az mostanra egy olyan átfogó üzleti ügyviteli felületté fejlődött, ami sok tízezer magyar egyéni-, kis- és közepes vállalkozónak teszi lehetővé a cégeik egyszerű és szakszerű pénzügyi működtetését. A csapatát egy stabil növekedési vízió felé vezeti és kimagasló gyorsasággal, valamint irigylésre méltó helyzetfelismerő képességgel reagál a folyamatos változásokra. Tudatosan itt Magyarországon épít olyan vállalatot és olyan szolgáltatást, ami közvetlenül járul hozzá a KKV szektor, és ezáltal az ország, versenyképességének javításához.

Sárospataki Albert, Billingo és Krisán LászKAVOSZ

További díjazottak:

Dr. Csató Gábor Országos Mentőszolgálat,

Kende-Hofherr Krisztina TMC Group

Prohászka Andrea, Tutti Kft.

Krisán László. Sárospataki Albert, Dr. Csató Gábor, Prohászka Andrea, Kende Gábor

Az E-KERESKEDELEM kategória győztese:

Csereklei Zoltán, pelenka.hu, alapító
A díjat átadta: Krisán László a KAVOSZ vezérigazgatója.

Csereklei Zoltán nagyon rövid idő alatt megmutatta, hogy az addig multik dominálta pelenka piacon is ki lehet tűnni egy hazai vállalkozás indításával, fel lehet építeni egy erős márkát és hűséges fogyasztói bázist. Céltudatossággal és tehetséggel építi pelenka.hu webáruházat, amely a szektorban a legnagyobbak közé emelkedett pár év alatt. Mind kereskedelmi stratégiában, mind marketingben és ügyfélélményben kimagasló az, amit elért. A social media és influenszer marketinget pedig egyedülálló hatékonysággal használja.

Csereklei Zoltán Pelenka.hu és Krisán László KAVOSZ

További díjazottak:

Perényi András, Webshippy

Román Gergely, Decathlon

Csermely Ákos, Perényi András, Csereklei Zoltán, Krisán László

A MARKETING kategória győztese:

Juhász Péter Tibor, Vodafone Magyarország, márka- és médiaigazgató
A díjat átadta: Juhász Diána a Lounge Group képviseletében

Juhász Péter Tibor érti a számok mögött az embert és a marketing összefüggéseket. Ugyanakkor tudja, hogy az emberek nem kíváncsiak a reklámokra, ezért alázattal és tisztelettel gyártja azokat úgy, hogy tolakodás nélkül lépjen be a közvéleménnyé, illetve márkareputációvá összeforró társadalmi tudatba. De ezt nem egyedül éri el: olyan alkotó atmoszférát teremt az őt körülvevő ügynökségi szakemberek számára, amelyben – üljön bármekkora büdzsén is – az ügyfél dominanciája nem érződik, sőt, féltőn vigyáz arra, hogy az ügynökségi kollegák a sikerhez csatlakozva és ne kötelességből cselekedjenek.

Csermely Ákos, Juhász Péter Tibor, Juhász Diána

További díjazottak:

Mérő Ádám, Coca-Cola

Szabó Béla, Magyar Telekom

Szabó Béla, Juhász Péter Tibor, Juhász Diána

A PR kategória győztese:

Balaton Anita, FleishmanHillard Café, alapító, ügyvezető
A díjat átadta: Csermely Ákos - a Digital Hungary és az Internet hungary vezetője

Balaton Anita évtizedek óta fontos igazodási pontja a hazai PR szakmának, akinek interjúiból, előadásaiból szakmai generációk sora jutott már értékes, sokszor szemfelnyitó gondolatokhoz. Sikeres ügynökség-építési tevékenysége mellett folyamatosan monitorozza és építi be munkájába a legjobb nemzetközi gyakorlatokat és módszereket. Holisztikus látásmódja, nyitottsága és integratív személyisége mindenképp méltóvá teszi a példakép szerepre a PR kategóriában.

Csermely Ákos, Balaton Anita

További díjazottak:

Bánhegyi Zsófia, Szerencsejáték Zrt.

Ferling József, Ferling Kft.

Ferling József, Balaton Anita, Bánhegyi Zsófia

Gratulálunk a győzteseknek, de egyben a shortlistre került szakembereknek is. Minden közreműködőnek köszönjük, hogy szavazatával hozzájárult a Példakép díj sikeres lebonyolításához.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!


Ganzler Orsolya

Kommunikációs tanácsadó és PR szakember, aki a média oldalát is jól ismeri. 14 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik. Dolgozott magyarországi kommunikációs ügynökségeknél dolgozott olyan …