A Példakép díjat a Digital Hungary alapította azzal a céllal, hogy elismerje azokat a szakembereket, akik kiemelkedő teljesítményükkel, innovációjukkal és példamutatásukkal gazdagítják a magyar szakmai életet. „Nagy öröm számunkra, hogy immár hagyományteremtőnek nevezhető az idén harmadik alkalommal odaítélt Digital Hungary Példakép díj. A visszajelzések alapján a szakmai közönség jól rezonált a díj létrehozására, különösen értékelik, hogy szakemberek és a nyilvánosság véleménye egyaránt számít a döntéshozatalban. Az elismerést rendre azok a szakmai kiválóságok kapják, akik inspirálóan hatnak környezetükre, követendő példaként állítva őket a szakma elé” – mondta el Csermely Ákos, a díj alapítója.
A szavazási folyamat során kategóriánként egy-egy szakmai grémium tagjai jelöltek általuk kiválónak tartott szakembereket a díjra, majd titkos szavazással döntöttek arról, a jelöltek közül kik kerüljenek rá a nagyközönség számára is publikus shortlistre.
Az online meghirdetett szavazáson bárki leadhatta voksát a megadott szeptember 30-i határidőig a három-három shortlistes jelölt valamelyikére. Több ezer szavazat érkezett, mígnem kialakult a végeredmény.
Az ünnepélyes díjátadóra az Internet Hungary konferencián került sor Siófokon, ahol a díjazottak a Példakép díj jelképét, egy 3D-ben nyomtatott világítótornyot vehettek át. Ez a szimbólum jól tükrözi azt a szándékot, hogy a díjazottak iránymutatóként, világítótoronyként szolgáljanak a szakmájukban dolgozók számára.
Kik kapták 2024-ben a Példakép díjat?
A Cégvezetés kategória győztese:
Dr. Csorbai Hajnalka - az OPTEN Kft. stratégiai igazgatója
„Több mint tíz éves tapasztalatával adatbázisok elemzésével és prediktív modellek építésével foglalkozik, különös tekintettel nagyvállalati kockázati és churn modellekre. A vállalatok közötti összefonódásokat feltáró kapcsolati hálók és csődmodellek kidolgozásában vezető szerepet vállal” – mutatja be Hajnalkát a díjra őt jelölő zsűritag. Dr. Csorbai Hajnalka az OPTEN stratégiai igazgatójaként kulcsszerepet tölt be a hazai piacvezető céginformációs vállalat stabilitásának, növekedésének és nemzetközi terjeszkedésének támogatásában. Az elmúlt közel 20 évben Hajnalka folyamatosan nyomon követte a hazai és nemzetközi gazdaság változásait és trendjeit. Az ESG (fenntarthatóság) területén végzett szakmai tevékenységét a fizikusként szerzett energetikai (atomenergia, megújuló energia) ismeretei és több mint 15 éves vállalati adatelemzési tapasztalata alapozza meg. 2020-ban Az év Női Vezetőjének, 2021-ben Az év Üzletasszonyának választották.
A díjat átadta: Pálfalvi Márta a Provident Pénzügyi Zrt vállalati kapcsolatok és kommunikációs igazgatója adta át.
Dr. Csorbai Hajnalka és Pálfalvi Márta |
A Kereskedelem kategória győztese:
Zabari István – a lumenet.hu világítástechnikai webáruházat működtető Lumenet Kft. ügyvezetője és az E-Commerce Hungary alelnöke
„Néhány év alatt épített fel egy olyan webáruházat, amely a nemzetközi versenytársak közt is megállta a helyét a világítástechnika területén. A webáruház felépítése mellett István rendkívül aktív az e-kereskedelem ismertségének, a vállalatok digitalizációjának terjesztésében” – írta Istvánról az őt jelölő szakmai zsűritag. Zabari István a világítástechnikai e-kereskedelem egyik kiemelkedő szakembere, évtizedes tapasztalattal és elkötelezettséggel rendelkezik az iparágban, számos rendezvény és szakmai konferencia előadója. Pályafutása 2012 novemberében indult a Vilagitas.eu weboldal létrehozásával, amelyet megelőzően világítástechnikai kivitelezéssel és értékesítéssel foglalkozott. Jelenlegi vállalkozása, a Lumenet indulása óta több mint 700 000 rendelést teljesített, és az elmúlt években számos díjat és elismerést nyert el, 2022-ben pedig nettó 1,8 milliárd forint feletti éves árbevételt ért el.
A díjat átadta: Hergár Eszter a Magyar Nemzeti Bank Társadalmi kapcsolatokért felelős igazgatója adta át.
Hergár Eszter és Zabari István |
A Marketing kategória győztese:
Szalkai Réka - a Mastercard Magyarország marketingigazgatója
„Szakmailag kiemelkedik a hazai marketing szakemberek közül nyitottságával, erős stratégiai gondolkodásával és széleskörű marketing ismeretanyagával. Példamutató, amit tesz a fenntarthatóságért nagyvállalati környezetben” – méltatta Rékát a díjra őt jelölő szakmai zsűritag. Szalkai Réka pályafutását az ügynökségi szférában kezdte, majd vállalati marketinges és kommunikációs pozíciókban bizonyított a GlaxoSmithKline gyógyszeripari vállalatnál, a Magyar Telekomnál, a Sanoma Kiadóvállalatnál, valamint a T-Systemsnél. 2019-ben csatlakozott a Mastercardhoz, mint marketingigazgató, ahol felelős a vállalat marketing- és kommunikációs stratégiájának megvalósításáért. Csapatával számos díjat nyert, és a cég brand mutatói alapján Európa TOP 5 Mastercardos mutatóit produkálja. A Priceless Planet program létrehozója, amelynek célja, hogy 2025-ig 100 millió fát ültessenek el a Mastercard ügyfeleinek támogatásával.
A díjat Hergár Eszter a Magyar Nemzeti Bank Társadalmi kapcsolatokért felelős igazgatója adta át.
Hergár Eszter és Szalkai Réka |
A PR kategória győztese:
Szabó Ibolya – a Dreher Sörgyárak vállalati kapcsolatok igazgatója
„Ibolya a becsületes, nyitott, őszinte vállalati kommunikáció elkötelezett híve, az egyik legjobb hazai szakember” – írta róla a szakmai zsűri őt jelölő tagja. Szabó Ibolya elhivatott közösségépítő és tapasztalt kommunikációs szakember. Hat évig a The Coca-Cola Company magyarországi közkapcsolati és kommunikációs vezetője volt, majd az európai központból 38 országban felügyelte a vállalat kríziskommunikációját és stakeholder-menedzsmentjét. Az ügynökségi világban is dolgozott, a Well PR-nél több iparágra kiterjedő tapasztalatot szerzett, majd a Magyar Telekom belső kommunikációs think-tankjét vezette. 2018-tól pedig a Dreher Sörgyárak vállalati kapcsolatok igazgatójaként folytatta pályafutását, ahol a vállalati hírnév építéséért, a kategóriaépítésért és a munkáltatói márkakommunikációért felel. Munkájában kiemelkedő szerepet kap a szakmai partnerekkel való, értékeken alapuló kapcsolatok építése, valamint a csapatának folyamatos inspirálása és fejlesztése.
A díjat Szinai Ádám a a CIB Bank marketing és kommunikációs igazgatója adja át.
Szabó Ibolya és Szinnai Ádám |
És ne feledkezzünk el a shortlisztesek további két tagjairól sem, hiszen ők is megérdemelték a díjakatt, hiszen egy hosszú 16 fős jelöltek listájából lettek kiválasztva
(A jelöltek és a választok a folyamat alatt nem tudtak egymásról, mindent titkosan bonyolódott, így például az összebeszéd kizárt volt. A névsor a cikk legvégén olvasható.)
Marketing kategória: Hergár Eszter díjátadó, Bányász Lívia, Szalkai Réka, Kun Miklós. |
PR kategória: Bőhm Kornél, Szabó Ibolya, balatoni Zsófia képviseletében Varga G. Gábor, és a díjátadó: Szinai Ádám |
Cégvezetés kategória: Jobbágy Ervin, Gordon Ákos, Dr. Csorbai Hajnalka, díjátaó: Pálfalvi Márta |
E-kereskedelem kategória: Hergár Eszter díjátadó: Pörzse Norbert, Zabari István, Fazekas Bálint |
Akik akiválasztási folyamatban résztvettek: Blaumann Debora, Bánki Attila, Bőgel György, Bujáki Zsolt, Csereklei Zoltán, Gáspár Bence, Gazsi Zoltán, Gesztesi Gábor, Juhász Péter Tibor, Kis Ervin Egon, Kovács András Péter, Madar Norbert, Mérő Ádám, Mondovics Péter, Pálfalvi Márta, Prohászka Andrea, Rédey Iván, Szántó Balázs, Szigetvári József, Szilva Monika, Szinai Ádám
Gratulálunk a nyerteseknek, akik munkásságukkal, elkötelezettségükkel és szakmai kiválóságukkal hozzájárultak a magyar üzleti élet fejlődéséhez! Minden közreműködőnek köszönjük, hogy szavazatával hozzájárult a Példakép díj sikeres lebonyolításához.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!