Sokan szenvednek azzal, hogy a cégük közösségi média csatornáit kezeljék minden nap. A kulcsa az egésznek pedig csak annyi, hogy a legnépszerűbb közösségi hálókra kell koncentrálni: a Facebook, a Twitter, a LinkedIn, a Pinterest, a Google+ és az Instagram egy jó kezdés. Amint egy rendszert bevettél, jöhet a következő – írja a Business2Community.
A lecke: 10 percet tölteni Twitteren, 6-ot Facebookon, 6-ot LinkedIn-en, 4-et a Pinteresten, 2-őt Google+-on és még kettőt Instagramon. A fő feladatok a reagálás, a tartalom megosztása, és kapcsolatba lépés azokkal az emberekkel, akik lájkolták vagy megosztották a tartalmadat. Még időzítheted is azt, amit meg szeretnél osztani az egyes hálózatokban, például a Buffer alkalmazásának használatával. Amint rutinosan viszed ezt a folyamatot, további időt szánhatsz az elköteleződés növelésére, hogy a maximumot hozd ki a lehetőségből.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!