Egy külföldi vicclap, a The Onion parádésan kifigurázta a Facebookot, és azt, hogy az oldal megpróbálja minél inkább maga felé elkötelezni a felhasználóit. Az álhír szerint a cégnél azt szeretnék, ha a felhasználók sosem hagynák el az oldalt, így olyan újítást vezetnek be, ami olyan értesítést tartalmaz, ami akkor is utolér minket, ha meg sincs nyitva az Facebook. A technológia akár folyamatos sípolással is tudja jelezni, hogy menjünk fel a Facebookra - megy el egyre durvább víziók felé a szerző, hogy aki eddig bizonytalan volt, hogy kamu hírt olvas, hátha itt már gyanússá válik számára is a dolog.
![]() |
Ezeket az értesítőket pedig mind a mobilos, mind a webes böngészésbe integrálják majd, és push értesítéseket, felugró üzeneteket, de e-maileket is kaphatnak a felhasználók, egyfajta figyelmeztetésként, hogy éppen nem Facebookoznak. Na igen, ez azért már több mint durva lenne.
Ugyanez a lap nemrég arról írt, hogy a Google a megmaradt okosszemüvegeket, amiket nem tudott értékesíteni, Afrikába küldi.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!