
2018. január 23. 13:27Kultúra
A LinkedIn az egyik legegyszerűbb módja a személyes márkaépítésnek. Persze, ennek is megvannak a lépései.
Szakmai körökben a személyes márkaépítés egyik legegyszerűbb módja, ha optimalizálod a LinkedIn profilodat. Teljesen mindegy, hogy álláskereső, szabadúszó, vállalkozó, esetleg hallgató vagy-e, hiszen egy tartalmas LinkedIn profilból mindenképpen csak profitálhatsz - írja a marketingmorzsak.hu.
Jó, az alábbi kérdéseket tisztázod, mielőtt belevágsz:
- Kiket szeretnél pontosan elérni?
- Milyen értékeket szeretnél bemutatni magadról?
- Miként szeretnéd magad pozicionálni a szakmádban?
- Hogyan gondoljon majd rád a LinkedIn közössége?
7 lépés, a kiváló LinkedIn profilhoz:
- Minőségi profilkép: Használj profi fotós által készített képet, ez alap követelmény!
- Saját URL: Kreálj a profilodhoz egy saját linket, amelyben szerepel a neved is. Ezt sokkal könnyebb lesz megosztani és megjegyezni a jövőben, mint a számokból és betűkből automatikusan generált linket, amely alapesetben jár a profilhoz.
- Egyedi címsor: Mutasd be magad a címsor segítségével és írd át a hivatalos pozíciódat, amely alapértelmezés szerint jelenik meg a fényképed alatt.
- Frappáns összefoglaló: Írj magadról egy rövid szakmai összefoglalót és helyezd el azt a profilodon. Minél rövidebb és frappánsabb, annál inkább megragadhatod vele mások figyelmét.
- Készségek hozzáadása: Add hozzá a profilodhoz azokat a szakmai készségeket, amelyekben a legjobbnak érzed magad. Ezt követőid is megerősíthetik majd és a HR szakemberek számára is sokkal inkább láthatóvá válsz, akik ezek alapján szűrik a potenciális jelölteket. A teljes poszt itt érhető el!
Követsd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!
Címkék: linkedin
Kultúra