
A Techcrunch összehasonlította a két szolgáltatás nyújtotta lehetőségeket.
Vine videók 6,5 másodpercesek – a Twitter és a Vine sokáig foglalkozott az optimális videó hossz meghatározásával. Úgy vélik, hogy ez a tökéletes hossz a felhasználók számára, és arra ösztönzi a őket, hogy a történetet röviden és tömören foglalják össze.
Az Instagram video hossza ennek több mint kétszerese, 15 másodperc, ami lehet, hogy a nézőknek hosszabb, de a készítők számára rugalmasabb, ugyanakkor mivel a szabványos amerikai tv reklám 15 másodperces nem elképzelhetetlen, hogy az Insagramon videós hirdetések jelenhetnek meg a közeljövőben.
![]() |
A hosszúság azonban csak egyetlen szempont az összehasonlításban, és a szerző úgy véli, hogy bár az Instagram video funkciója lassíthatja a Vine növekedését, de mivel az előbbi a tömegek igényeire épít, míg utóbbi inkább a kreativitásra épít ezért ennek a történetnek lesznek még további fordulatai is.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!