
Külső elemzőkre bízza hirdetési eredményeinek hitelesítését a Facebook, miután tavaly több esetben is téves információkkal szolgált partnereinek a reklámok hatékonyságát illetően - írja a hwsw.hu szakportál. Az egyik legnagyobb visszhangot kapó esetnél a közösségi óriás az oldalán megjelenő videós tartalmak nézettségi statisztikáit torzította, hogy azok a riválisokénál nagyobb átlagos nézettségi időt mutassanak. Miután az incidensre fény derült, több hirdető is elégedetlenségének adott hangot a cég szolgáltatásával kapcsolatban, a cég próbál idén tiszta lappal kezdeni és oltani a tavalyi botrány tüzét.
Facebook és Instargram
A vállalat blogposztban jelentette be a lépést, amelynek értelmében a Facebookon és Instagramon megjelenő hirdetések után a partnerek a jövőben részletesebb információkat kapnak, beleértve, hogy egy-egy hirdetés mennyi időt töltött a felhasználók kijelzőjén, továbbá hogy ebből mennyi ideig látszott a reklám egésze, illetve 50 százaléka - mindezt milliszekundumos pontossággal. A begyűjtött adatok hitelességének mérésére a cég a Media Rating Councilt (MRC) kérte fel, amely saját audittal is ellenőrzi majd a Facebook által közölt értékeket.A teljes cikk a hwsw.hu oldalon olvasható!
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!