A fesztivál ideje alatt Európa egyik építészetileg is legmodernebb rendezvényközpontjában, a grazi Stadthalle-ban és a város szívében, a legismertebb belvárosi helyszíneken hallgathattak előadásokat az érdeklődők. A város bája és innovatív megoldásai tökéletesen illeszkednek a jövő témafelvetéseihez.
„A Fifteen Seconds-szel meg akarjuk kérdőjelezni a hagyományos business konferenciák élményvilágát. Emellett megoldási javaslatokat szeretnénk adni a világ jövőjét meghatározó technológiai, gazdasági és társadalmi kérdéseire. Fontos számunkra az interdiszciplináris megközelítés, az innovációk is ezzel a látásmóddal születnek. A jövő mindannyiunk kezében van, és alakítani szeretnénk, pozitív nyomot hagyva" – mondta a fesztivál egyik alapítója, Stefan Stücklschweiger.
A 2022-es Fifteen Seconds gerincét azok a témák és megatrendek alkották, amik a világot a következő években meghatározzák majd. A web3 és metaverzum, a zöld technológiák, a női vezetők, az okos városok, a társadalmilag is hasznos márkaépítés és a jövő munkahelyei, az „inkluzív márkák" kérdései mind programon voltak.
Trunk Tamás szerző, újgenerációs márkaszakértő, alpesi síversenyző – a Fifteen Seconds Fesztivál magyarországi növekedésén dolgozik a csapatban. „Idéntől nem csak előadok, hanem a fesztivál Magyarországot érintő aktivitásait is irányítom, szervezem. Nagy öröm volt, hogy idén Magyarországról vezető vállalatok és szervezetek képviselői érkeztek a Fifteen Seconds-re" – árulta el Tamás, akit az ausztriai Trend gazdasági magazin szerkesztősége Ausztria 30 olyan 30 év alatti tehetsége közé választott, akik Ausztriai jövőjét meghatározhatják. A fiatal előadó teltházas előadást is tartott a jövő márkái témájában, és az USA-ból érkező szakemberek között kerekasztalbeszélgetésben is beszélt a munkahelyek jövőjéről.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!