Ide tartozik, például az írástudás, olvasási készség, szövegértés támogatása és tanítása, mert ezekből születik például a fantázia, a kreatívtás, EQ, de széles értelemben ide vehetem a probléma megoldóképességtől a depresszió kialakulásának kérdéskörét is.
Figyelem! A globálisoknak a hirdetési eszközeik működtetéséhez, egyre kevésbé van szükségük a hazai, vagyis a magyar kultúrára, elég számukra a kiválasztott célcsoport elérése, pl. rövidvideók, vagy hasonló ún. elérési és hirdetési eszközökre!
Szövegünket reklámmal szakítjuk meg:
A konferencia teljes, 20 oldalas programja PDF formátumban innen tölthető le!
(Összefoglaló a tavalyi eseményről az írás alján beágyazva.)
Ismertetőnket folytatjuk?
A mi, a hazai média- és marketingpiac dolga felelősége, de életben maradásának záloga is egyben, hogy támogassuk a széles értelemben vett kulturális életet. (Ne legyen már zizi a következő generáció)
Figyelem!
- Minél kevesebbet olvas a következő generáció (is), annál kockább lesz!
- Minél kockább lesz, annál jobban “szabványosítható” és illeszkedik bele, a hazai helyett, a globálisok “anti-kulturájába”.
- Minél több kulturális hiányossága lesz, annál kevesebb kérdést tesz majd fel Neked, nekünk!
– Minél kevesebb kérdést tesz fel, annál inkább talál majd "kész válaszok"-at a "szép új világ"-ban. Na, mondhatom szép lesz az új világ!
Az érzelmeik és az indulataik viszont ránk maradnak, mert azok genetikailag kódoltak, és itthon élnek majd a sorvadó kultúrájú hazánkban.
Szocializáció, Te édes, elvitted a screeneket nyomogató generációinkat! Ne engedjük, ez a mi érdekünk is!
A fogyasztói társadalmak az emberekből, az Ő érzelmeikből és az irracionális döntéseikből épülnek fel.
Kérdések a PíÁR és a széles értelemben vett marketingpiachoz, akarom írni szakmákhoz:
- Ki tudja, hogy miként kell megszólítani a mostani generációt?
- Melyik az az idei PR kampány, amelyet 5 éve, az azóta bekövetkezett technikai fejlődés miatt, nem lehetett volna elkészíteni?
- Ki az ügyfelünk? A megrendelő, vagy a megrendelő megrendelője, vagyis az ügyfél ügyfele?
- Mi a különbség a PR marketing és a hagyományos marketing között?
- A PR fenntarthatósága: Mit teszünk a következő nemzedékekért, akik a jövőbéli médiafogyasztóként (nem) tudnak majd szöveget értelmezni, és csupán a rövid videókon szocializálódnak?
- Mit tehetünk a hazai kulturális fejlődéséért (lásd még civilizációnk), vagy éppen a hazai versenypiac valódi megújulásáért, azokért, akik a megrendelőink lehetnének. Különben elviszik a piacaikat a globálisok, Ők meg nem valószínű, hogy annyi megrendelést adjanak, ami egy egész PR szakmát, egy egész marketing- és médiapiacot eltartson!
Kemény kérdések lesznek.
Tudom, hogy semmi sem egyszerű, de amíg a kérdésekre "DE"-vel kezdődik a válasz... Tik-tak-Tik-Tok-tik-tak-Tik-Tok
Bátrak voltak, akik meghallgattak, és elvállalták felkérésemet, hogy az október 1-én előadás vagy fórumrészvétel formájában válaszoljanak a fenti kérdésekre.
Előadóink: Kovács András Péter - KAP, Szinai Ádom, Gáspár Bence, Róbert Károly, Teremi Balazs, Juhász Diána, Molnár Máté, Szántó Balázs, Varga Gábor, Forgács Mariann, Perjés Tamás, Litkai Gergely, Balázs Ildikó, Murányi Linda, Holló Márta, Maczelka Márk, Pálfalvi Márta, Rácz Flóra Anna, Kassitzky Attila, Bőhm Kornél, Balázs Stumpf-Biró, Vitray Tamás, Erika Csikesz, Tamás Trunk, Dobsi Adrienni, Varga-Nagy Eszter, Virágh Miklós, Miklós Ilku, Stefanie Orsolya Ludvig, Daniella Pácsonyi, Imre Bednárik.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!