Onnan kapod az arcodba a hirdetést, ahonnan nem várod

Onnan kapod az arcodba a hirdetést, ahonnan nem várod
A Stories funkciót már naponta 150 millió ember használja, így butaság lett volna lemondani a hirdetés lehetőségéről.

Az ma már szinte senkinek nem újdonság, hogy a Facebook hirdetésekből tartja el magát, és a legnagyobb közösségi oldal igyekszik is erre emlékeztetni a felhasználóit, hiszen az elmúlt években a reklámok és a szponzorált posztok fokozatosan árasztották el a szolgáltatás minden részét. Hirdetésekkel találkozhatunk a hírfolyamban, a Messengerben, a videók között, most pedig bekerülnek az Instagramról átemelet 24 óráig látható Stories bejegyzések közé is, amit nemrég frissítettek (többek között) azzal a lehetőséggel, hogy már pusztán hangos posztokat is közzé tehetünk - írja a marketingmorzsak.hu.

A cég döntése nem véletlen, hiszen a saját bevallásuk szerint a Stories funkciót már naponta 150 millió ember használja, és üzleti szempontból teljesen érthető, hogy a Facebook miért döntött az egyre népszerűbb funkcióban rejlő potenciál kiaknázása mellett

A Stories bejegyzések között megjelenő hirdetéseket egyelőre csak teszteli a legnagyobb közösségi oldal, azaz most még csak az Egyesült Államokban, Mexikóban és Brazíliában élő felhasználók láthatnak reklámokat a Facebook ezen részén, ráadásul maximum 5-15 másodperces verziókat, ha pedig a hirdetők számára kielégítőnek bizonyul ez a platform, akkor hamarosan a világ minden pontján élesedhet a Stories bejegyzések közé ékelhető reklámok lehetősége.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!



Címkék: Facebook, Reklám