Napok óta pletykálják, és mostanra már az Instagram vezérigazgatója, Kevin Systorm is megerősítette, hogy már tesztelik az úgynevezett Usage Insights funkciót, aminek lényege, hogy a felhasználók tűéles képet kaphassanak arról, hogy pontosan mennyi időt töltenek a képmegosztó szolgáltatás használatával, felhívva ezzel a figyelmet arra, hogy az online/közösségi médiában töltött idő milyen hatást gyakorol az emberekre.
A fejlesztés élesítését követően minden korábbinál több információnk lesz arról, hogy mennyi időt töltünk mások képeinek és insta sztorijainak nézegetésével, bár az kétséges, hogy a puszta adatok megmutatása elég lesz-e ahhoz, hogy visszaszorítsa az Instagramon töltött időt - írja a marketingmorzsak.hu. Érdekesség továbbá, hogy a képmegosztó nemcsak ez az egy újdonság érkezése várható, hiszen a cég már szintén tesztel egy új kommentfelületet, amin a korábbinál egyszerűbb lesz a hangulatjelek és a @ használata a barátok megjelölésére.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!