Az elmúlt napokban valamennyi hírportál és tech blog a közismert vlogger és influencer, Logan Paul botrányos videójáról számolt be, amit bár később levett, de így is jelentős károkat okozott vele - idézi fel az esetet a marketingmorzsak.hu. Ez az eset nem csak az influencer követőit osztotta meg, hanem a digitális marketing szakmabelieket egyaránt. Az eset rávilágított arra, hogy a valóságban mekkora felelőssége van egy közösségi média sztárnak.
A világ legnagyobb brandjei már együttműködnek valamilyen influencerrel, és az előrejelzések szerint 2018-ban is ez lesz az egyik legfontosabb digitális marketing irány.
Viszont a Logan Paul féle botrány rámutatott arra, hogy a jövőben márkák számára is kiemelten fontos nagyobb hangsúlyt fektetni arra, hogy kikkel érdemes együttműködni. Az influencer marketing szakértői szerint ez az eset többek között arra is rávilágított, hogy a közösségi média sztároknak is legalább akkora felelősségük van abban, hogy ne lépjenek át bizonyos határokat a jó ízlés nevében, mint a márkáknak. Ez az eset arra ösztönözte a legbefolyásosabb márkákat, hogy szigorúbban mérjék fel, milyen influencerekkel szeretnének együtt dolgozni, és ellenőrizzék, hogy nem élnek vissza a beléjük vetetett bizalommal.
Másrészről a YouTubereket is megmozgatta az eset, hiszen számukra is fontos átértékelni, hogy milyen tartalmakat osztanak meg a csatornáikon, és hogy milyen kapcsolat fűzi őket a követőikhez.
Követsd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!