Nosztalgikus hazatérés: élőben október 9-10. között Portorožban, Szlovéniában
A Complete Pass egy mindenre kiterjedő utazást kínál a fesztiválon. Tartalmazza a Radio Capris által támogatott Warming up Party-t október 9-én a News Café Portorožban, amely megadja az alaphangot a kreatív zsenialitás világában való elmerüléshez. Október 10-én a résztvevők beléphetnek a fesztivál előadásaira, amelyek tele lesznek a legújabb trendekkel és kreatív meglátásokkal. Ezeken a programokon olyan kivételes előadók vesznek részt, akik az iparág különböző területein szerzett tapasztalattal rendelkeznek. A fesztivál csúcspontja a Mastercard által támogatott, várva várt díjátadó lesz a Golden Star Partyval, amelyet a HitRadio Center szervez a Caffe Teaterben, Piranban, ahol a kreativitás ünneplése mellett a kapcsolatépítésre is lehetőség nyílik egy vibráló közegben.
Megvan az előzetes program
A Golden Drum színpadon Kabai Dániel, a Netflix EMEA kreatív stratégiáért felelős vezetője fog sztorikról "sztorizni", olyan magával ragadó alkotásokon és videókon keresztül, amelyek segítenek a tagoknak felfedezni azokat a tartalmakat, amelyeket szeretni fognak a Netflixen.
Rob Chalmers, a Dentsu Creative EMEA régiójának Élmény igazgatója az exponenciális változások korában az élmény birodalmába fog merülni. Elmagyarázza majd, hogy a jelenlegi környezetünket olyan erők mozgatják, amelyek következetesen újraértelmezik az egyének és a márkák közötti dinamikát.
Ashwini Deshpande, az indiai Elephant Design társalapító igazgatója és az Impact Magazine 50 legbefolyásosabb női médiaszemélyiségének egyike a Plurality of Design in India előadás címmel a hagyományos koncepciókat és azok designbeli kortárs tükröződését fogja érinteni a saját régióján keresztül,
Amy Rodgers, a brit WARC Creative tartalomért felelős vezetője elárulja, hogy a kreatív hatékonyság válsága továbbra is fennáll-e. Amy bemutatja a nyertes munkákat, és megmutatja, mi működik a figyelemért folytatott versenyben.
Barbara Evans, a német Mediaplus Group ügyvezető partnere és Eva Bodecker Thunborg, a svéd Mediaplus Nordic vezérigazgatója a fenntarthatóság fontos témáját járja körül. A "Fenntarthatóság – ne csak beszéljük, csináljuk is!" című előadásuk során kiemelik annak jelentőségét, hogy a reklámiparban is meg kell ragadni a bolygónk jövőjének megőrzését szolgáló lehetőségeket.
A nagy AI-vitában Elav Horwitz, a McCann Worldgroup ügyvezető alelnöke és az alkalmazott innováció globális igazgatója, valamint Catalin Dobre, a McCann Worldgroup Romania társ-vezérigazgatója és kreatív igazgatója, a McCann CEE regionális kreatív igazgatója vesz részt.
Jerzy Hołub, a Mastercard Lengyelország, Csehország és Szlovákia marketingigazgatója, az idei Glass Lion for Change díj idei kitüntetettje egy magával ragadó kerekasztal-beszélgetést vezet, a Mastercard támogatásával.
Daniela Iebba, a Heineken globális márka kommunikációs igazgatója és Mihnea Gheorghiu, a Le Pub Global kreatív igazgatója a 150 Years On - Navigating the Future of Socialising című beszélgetésen elárulják, milyen kreatív varázslat rejlik a kétszeres Golden Drum "Év márkája" díjas Heineken mögött.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!